ErlandH
Aktiv medlem
Du har ingen aning om vad Publicistklubben är för nånting, va?Terje har ju självklart krav att komma med. Ett av dessa kraven är självklart att inte ställa "fel" frågor till honom fall han skall medverka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har ingen aning om vad Publicistklubben är för nånting, va?Terje har ju självklart krav att komma med. Ett av dessa kraven är självklart att inte ställa "fel" frågor till honom fall han skall medverka.
Du har ingen aning om vad Publicistklubben är för nånting, va?
Å andra sidan är väl din version av "rätt" att bränna TH på bål?.. hittills har ingen journalist gjort rätt i härvan...
Tror faktiskt inte så många är intresserade av det, men det är nog en hel del som är intresserade av att veta vilka av hans tidigare bilder -- och på andra djur än de famösa lodjuren -- som Terje eventuellt förfalskat. Det skulle han ju "reda ut" på egen hand först, innan han skulle lämna besked. Hur lång tid tror du det tar Erland, innan vi får reda på om också t.ex. hans prisbelönta vargbild är ett fuskjobb?Å andra sidan är väl din version av "rätt" att bränna TH på bål?
Å andra sidan är väl din version av "rätt" att bränna TH på bål?
Uppriktigt sagt: jag bryr mig inte. TH och hans bilder spelar en försvinnande liten roll i mitt liv. Och tills jag får anledning att se det på något annat vis kommer jag inte att tro att någon av hans bilder är äkta.Hur lång tid tror du det tar Erland, innan vi får reda på om också t.ex. hans prisbelönta vargbild är ett fuskjobb?
Jag "insinuerar" ingenting, jag tolkar det du skriver i ämnet efter bästa förmåga. Och det är det intryck du ger.Sluta insinuera att jag hatar människan.
Å andra sidan är väl din version av "rätt" att bränna TH på bål?
http://terjehelleso.se/?p=12519
Det nya året verkar inte ha haft någon inverkan på TH's falsarier.
Fotat den 1 januari, 2012, med ett 200mm-objektiv i de lodjurstäta skogarna i Mullsjö. Nyårsvargen all over again? Järvsö Zoo-lodjuren i ny tappning, a la Mullsjölodjuren.
Jaha, då var det inte bara jag som inte kunde få upp den sidan längre (vilket jag först trodde, för sidan såg helt "skum" ut i min browser)...Nu är lodjuret borta från bloggen. Den finns ingen annan stans heller. Så äkta var den bilden.
Nu är lodjuret borta från bloggen. Den finns ingen annan stans heller. Så äkta var den bilden.
Jag gjorde ett blogginlägg där finns länkar till bilden under kommentarerna.
https://dalaker.wordpress.com/2012/01/06/chockad-och-besviken-ll/
hmmmm Hur var det nu Jens sa på bussen i höstas.....Såg de två sista kommentarerna i bloggen angående Borås-Zoo-lodjuret. Funderar på om det verkligen kan vara så.
På länsstyrelsen här i västerbotten finns kartor över t ex björnfynd osv. Finns det liknande över kommunen där Terje är och leker? Skulle vara intressant att veta vad inventeringarna ger där nere, på varg och t ex lo...
Tämligen duktiga inventerare som inventerar via spillning.