Skall vi mäta vem som skrivit mest i denna tråd? Eller är dina kloka inlägg så värdefulla att de räknas mer än mina idiotiska?
Har den förtur som skriker mest?
Titta på vad du skriver just nu, och vad du svarade på för inlägg. Vad insinuerar du?
jag har varken sagt att mina inlägg är klokare, eller att den som skriver mycket har förtur.
Jag har inget problem med dig alls, det måste jag klargöra.
"Varför är så många så förbannade på Terje? Det han har gjort är i lagens ögon mindre allvarligt än en person som kör rattfull, eller säljer några gram knark, ändå är reaktionerna på Terje mycket starkare.
Det är spännande att se hur snabbt vi förlåter den som kört full från krogen och riskerat andra människors liv, men en person som ljugit och fuskat med sina fotografier är vi inte beredda att förlåta."
Vi kan bara reda ut detta du skrev.
Här diskuterar du en helt annan sak,, jämför med en människa som kör rattfull. Det finns dock så mycket saker som du utelämnar i din diskussion. Som du oreflekterat skriver:
Ovanstående text är helt sjuk egentligen, om vi nu tittar på vad vi diskuterar, och vad du drar in i bilden.
Dessa texter har förekommit lite då och då i denna tråden, det känns helt ovidkommande för diskussionen.
Brottet i sig är inte det som intresserar mig mest, för mig ligger intressent av diskussionen på helt andra saker, t ex hur han lyckats och hur han fortfarande lyckas.
Hoppas du fortsätter diskutera med oss Johan.
/M