vbg_snake
Aktiv medlem
Med all respekt, ni kan ju omöjligt veta vad TH fått ta emot i form av email, brev, telefon och annat som ni inte har tillgång till, så var lagom krtitiska i det avseendet. Världen är inte bara FS och FB. ;-)
Visst borde han besvara frågorna om vargbilder och annat, men det tänker han uppenbarligen inte göra. Nånstans finns kanske en gräns då man får konstatera att han är körd och att han inte tänker lägga alla kort på bordet, och då får det väl bli den kvarstående bilden av honom - en som förmodligen aldrig erkände fullt ut, och därmed förblir en som luras.
Då Terje vid upprepade tillfällen har sagt att han skall komma tillbaka som fotograf är det väl en självklarhet att det ifrågasätts fortfarande?
Att sedan folk som äger hans böcker, köpt hans bilder och gått på hans kurser vill ha svar förstår jag också. Att egentligen alla vill ha svar på omfattningen.
I intervjuerna återkommer en sak "Jag vet inte men, jag vet inte men, jag vet inte men"
Varför pratar han inte om saker han vet då? Vilka bilder, hur många, lägg upp dem så är biffen klar. Då kommer all hets bara upphöra kan jag lova.
Men han vill ju uppenbarligen vara en martyr.
Jag undrar vad det är för människor som önskar livet ur honom. Det känns inte jätteseriöst. När han ändå postar mail, inlägg och annat. Varför postar han inte _alla_ de inlägg där folk önskar livet ur honom? Än har jag inte läst något sådant....
Lögn på lögn blir sanning.