Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Helt enig. (!)
(men jag ser det mer som rättså kass journalistik framför rena felvärderingar av situationen..)
(men jag ser det mer som rättså kass journalistik framför rena felvärderingar av situationen..)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med dig om tidningen Foto. Ynkligt att han nästan tar Terje i försvar. Med kommentarer som att ingen farit illa. Och att man inte kan jämföra honom med Gaddafi !!!! Och hur synd det är om Terje för att fotografins Nato jagar och bombar honom värre än Gaddafi!!!
Kenneth var medlem i Söderhamns Kameraklubb. Bara så att vi har all fakta rätt i den här soppan
Har dem?Nej det är klart. Mullsjö fotoklubb har ju helgonförklarat TH.
I alla fall styrelsen.
Har dem?
Det är inte min bild av det.
Men jag har å andra sidan bara pratat med några stycken medlemmar.
Nej det är klart. Mullsjö fotoklubb har ju helgonförklarat TH.
I alla fall styrelsen.
Vi har ju alla fått ta del av inte minst Gitts, eh, lite säregna reaktioner.
Jag vet inte vem som sitter i styrelsen.Medlemmar ifrån styrelsen?
Jag vet inte vem som sitter i styrelsen.
Ytterliggare en lam intervjuv, denna gången från SVD mobil.svd.se/rss.jsp?rssid=3622191&item=http%3A%2F%2Fwww.svd.se%2F%3Fservice%3Dmobile%26articleId%3d6493186
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
nytt inlägg på bloggen: http://terjehelleso.wordpress.com/
tycker synd om sig själv och hotar med både faktura, advokat och polisanmälningar.
nytt inlägg på bloggen: http://terjehelleso.wordpress.com/
tycker synd om sig själv och hotar med både faktura, advokat och polisanmälningar.
Det är mycket märkligt att han aldrig skrivit ett ord om vargbilden. Han tasssar lixom omkring och försöker få den att försvinna.
Så länge han inte tar tag i de bilder folk frågar om blir det ju aldrig något slut på det här.
Med all respekt, ni kan ju omöjligt veta vad TH fått ta emot i form av email, brev, telefon och annat som ni inte har tillgång till, så var lagom krtitiska i det avseendet. Världen är inte bara FS och FB. ;-)
Visst borde han besvara frågorna om vargbilder och annat, men det tänker han uppenbarligen inte göra. Nånstans finns kanske en gräns då man får konstatera att han är körd och att han inte tänker lägga alla kort på bordet, och då får det väl bli den kvarstående bilden av honom - en som förmodligen aldrig erkände fullt ut.
Med all respekt, ni kan ju omöjligt veta vad TH fått ta emot i form av brev, telefon och annat som ni inte har tillgång till, så var lagom krtitiska i det avseendet. Världen är inte bara FS och FB. ;-)
Visst borde han besvara frågorna om vargbilder och annat, men det tänker han uppenbarligen inte göra. Nånstans finns kanske en gräns då man får konstatera att han är körd och att han inte tänker lägga alla kort på bordet, och då får det väl bli den kvarstående bilden av honom - en som förmodligen aldrig erkände fullt ut.