David G
Aktiv medlem
EMO, finns dom? Ska vi va rädda för dom?
Vad har du och söderhamnarna mot EMOs? Vad för hemska singnaler står dom för? Rabies?
Har dom kanske kört lite EMO-utrensning i komunen så att dom blivit så ovanliga att Terje känt sig tvungen att terja in några random EMOn i sina bilder?
Likt nyheten om mårdhundens intåg, skickar Söderhamn ut en EMO patrul för att jaga EMOn så komunens heder åter upprättas?
Är det verkligen det värsta man kan göra att avbilda ett EMO?
Vykorten i fråga har sålt uselt från start, både från grossist och slutförsäljare, jag ser det dock som ett sundhetstecken att folk inte kan bli itutade vilket bullshit som helst...
Nu var det så att det var jag som började dra i det hela med vykorten i Söderhamn, jag hade bilder för 3-4 flerbildsvykort över Söderhamn men Martin och hans kollega i Hudik ville dra igång ett jätteprojekt över hela Hälsingland och det passade inte mig för jag åker inte och tar en bild bara för att ha en bild från den platsen, jag vill ha en för marknadsföring eller vykort, vilket indirekt är marknadsföring... perfekt bild som utstrålar "där vill jag vara"...
Kollar man bilderna i "Terjes" vykort så står det snabbt klart att de bara tagits för att få in pengar... bilderna är skräp...
De jag stör mig mest på är en båtbild där antagligen Malin sträcker ut handen i skvalpet, tagen i motjlus, bilden hade väl vart OK om det inte vart för det svarta nagellacket och skinnjackan... vad sänder det ut för signaler om Söderhamn..? EMO kommun..!? En annan bild är den där det ligger kraftigt överviktiga barn med tvivelaktig klädsel på en brygga... även här EMO... fel signaler om Söderhamn igen...
Övriga bilder är tagna när det är mulet och regnigt, som typ under två dagar för att kunna casha in stålar...
Nä..! Vykort för mig säger..! Här är jag och inte du..! varpå det skall väckas ett mentalt ha begär över att själv befinna sig där... därför tycker jag att vykort är bland det viktigaste marknadsföringsmaterialet som finns...
Den ekonomiska smällen skulle bli 70 000 Sek står det att läsa... 200 000 kronor kostade det för 90 000 vykort och enligt uppgift låg 85 000 kvar i huvudlagret i fjol... Jag får inte ihop den ekvationen... nån..?
Vad har du och söderhamnarna mot EMOs? Vad för hemska singnaler står dom för? Rabies?
Har dom kanske kört lite EMO-utrensning i komunen så att dom blivit så ovanliga att Terje känt sig tvungen att terja in några random EMOn i sina bilder?
Likt nyheten om mårdhundens intåg, skickar Söderhamn ut en EMO patrul för att jaga EMOn så komunens heder åter upprättas?
Är det verkligen det värsta man kan göra att avbilda ett EMO?