dobos
Aktiv medlem
Ok, vissa har blivit dåligt bemötta av folk på Nikon, andra höjer deras service till skyarna. Upplever man att man har blivit dåligt bemött, så har ju något klickat - det kan vara säljarens eller kundens fel. Det finns dåliga säljare, och det finns kunder som inte borde få köpa saker. Jag tror att det finns någon eller ett par människor på Nikon som man kan ha oturen att råka ut för, medan det i de flesta fall är vettigt folk man pratar med. Vi har väl alla stött på det där fenomenet att det alltid finns någon på en arbetsplats man inte funkar med - den där sippa kärringen eller griniga gubben eller lata snorvalpen. Och med största sannolikhet så finns "den där" även på Nikon, och ibland kommer han/hon tyvärr i kontakt med kunder. För er som har blivit dåligt bemötta, kan jag bara hoppas på att ni inte dömer ut ett helt företag pga några rötägg, och produkterna är det ju inte dessa rötägg som tillverkar.
//Lasse
//Lasse