Annons

Är det nåt knas med diskutrymmet igen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nedanstående bilder vill inte visa sig. Dropdownmenyn kommer inte fram (men man kan klicka på menytexten för att navigera).

Det har visst hänt förut, och då vill jag minnas att det var en disk som var full, men jag är inte säker.

Bilagor

• fel.jpg
    fel.jpg
    39.3 KB · Visningar: 144
Hmm, att bilder inte laddas får mig att tro att det snarare handlar om ett lokalt problem.

Har du ändrat något på din dator ? Bytt webbläsare ? Installaret någon adblocker eller så ?

-Thomas

Nej. Det funkade fint för 2 timmar sedan, jag har sedan lämnat dator och webläsare öppna, käkat Fajitas och sedan återvänt till min - innan Fajitasätandet - fullt fungerande Firefox (som jag för den goda sakens skull provat att starta om utan att lösa problemet).

Tror du Fajitas är problemet?

Jag loggade in som dig och kunde se samma sida utan några problem. Så något lokalt är det helt klart.

Testa att tömma cachen i din webbläsare (IT-supportens svar på doktorns "Ta två Alvedon och ring mig imorrn"...:)

Faktiskt har jag haft samma problem som Kenneth av och till både igår och tidigare idag (har ej kollat in under em så kanske än?) Här är cachen tömd och alla inställningar som vanligt i samma gamla firefox på samma gamla mac osx 10.4.8. Inga förändringar men likväl bråkande menyer då och då och endast på fotosidan. Allt annat på övriga webben tycks fungera som vanligt..

Jag har både idag och igår lagt märke till att forumet reagerar tämligen långsamt emellanåt, ganska okaraktäristiskt för FS som annars är blixtsnabbt. Har inte upplevt några bråkande menyer eller trasiga tumnaglar, men det känns segare än normalt.

Cache och cookies clearade och nu funkar det faktiskt. Eftersom jag aldrig behövt göra det någonsin förut (fick leta bra länge innan jag överhuvudtaget hittade knappen) betraktar jag incidenten som ett FS-problem :)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto