Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Är det någon som kan dia projectorer?
- Trådstartare Thomas Gustafson
- Start datum
hasse lundberg
Aktiv medlem
Kanske någon eller några hundralappar för någon som samlar
Sladden är svår att få tag på idag (kontakten), så den ska du vara rädd om.
Sladden är svår att få tag på idag (kontakten), så den ska du vara rädd om.
hmoss
Aktiv medlem
Kolla med LP-foto i Stockholm.
Jag skulle tro att om det finns ett värde så är det för ev. samlare, och den ser ju ut att vara i ypperligt skick - med kartong, brux och allt.
Och LP-foto har ju kvalitetsauktioner emellanåt..
Lampan är, om jag minns rätt, en s.k. P28 sockel som kostar en rejäl hacka men fortfarande går att få tag i.
Jag skulle tro att om det finns ett värde så är det för ev. samlare, och den ser ju ut att vara i ypperligt skick - med kartong, brux och allt.
Och LP-foto har ju kvalitetsauktioner emellanåt..
Lampan är, om jag minns rätt, en s.k. P28 sockel som kostar en rejäl hacka men fortfarande går att få tag i.
Thomas Gustafson
Medlem
Var på LP foto. Herregud vilken tråkig mäniska som jobbade där. Han vet nog vad han pratar om men inget vidare rolig person man ville bara gå därifrån. Kan inte bli mycket affärer gjorda där.
Thomas Gustafson
Medlem
Ja nu pratade vi inte så mycket om den för jag började berätta om min Contax kamera som jag ärvt och den var ju svårsåld osv. Jag frågade sen om dia projektorer och berättade att jag hade en men han värkade inte så interesserad utan frågade vad jag hade för kamera och tyckte att jag skulle börja fota dia för "projektorerna blir ju inte gamla".
Jag gick in i affären och låtsades inte veta så mycket vilket jag egentligen inte gör heller när det gäller äldre kameror.
Hur som helst hade han dålig attityd och inte särskilt trevlig eller tillmötesgående.
Skulle aldrig sälja vi dem men jag trodde att man kunnde få ett trevligt bemötande där man kankse var interesserad av att prata om foto-kameror men inte.
Jag gick in i affären och låtsades inte veta så mycket vilket jag egentligen inte gör heller när det gäller äldre kameror.
Hur som helst hade han dålig attityd och inte särskilt trevlig eller tillmötesgående.
Skulle aldrig sälja vi dem men jag trodde att man kunnde få ett trevligt bemötande där man kankse var interesserad av att prata om foto-kameror men inte.
datte
Avslutat medlemskap
Har ärvt denna Leitz Prado 250. Är den värd något må tro?
MVH
Thomas
Är intr av att köpa din Prado 250 om du vill sälja. I så fall kan du väl ge mig ditt telenummer så att jag kan kontakta dig.
Hälsningar
Lars-erik
[email protected]