m_emilsson
Aktiv medlem
det här ar helt klart intressant, även om det som sagt är ett tag kvar till lanseringen...
*väntar med spänning*
/micke
*väntar med spänning*
/micke
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Calle S skrev:
Ingen tar en för ett proffs med en Minolta.
****Hukar max-max-max****
Aton_ skrev:
Varför är det ingen riktig digitalkamera?
popboydeluxe skrev:
Enligt KG ska en RIKTIGT digitalkamera innehålla: mobil, tv, dator, mikrovågsugn..etc. etc.
well YOU NAME IT!
HDFS) (KGS skrev:
intressant, fler kg som har synpunkter tydligen. En dator sitter det redan i de flesta DSLR redan idag, men den utnyttjas för dåligt jämfört med de datorer som sitter i kompakterna... men så funkar det. Man släpper inte det bästa man kan först...
Allt finns redan, men inte i kombination. Så enkelt det vore att pilla i en stor sensor i en A2 o en gänga för objektivbyte...
/kg som nöjer sej med det som finns redan
Calle S skrev:
Ingen tar en för ett proffs med en Minolta.
****Hukar max-max-max****
jernweg skrev:
Jag trodde att ett proffs behärskade att ta bra bilder så länge han håller i en kamera....
//Jonas
Det handlade inte om att "ta bra bilder" utan jag var sarkastiskt om hur andra upplever ett proffs.jernweg skrev:
Jag trodde att ett proffs behärskade att ta bra bilder så länge han håller i en kamera....
//Jonas
Ja, tyvärr gäller "ju fetare desto coolare och proffsigare" för många...jernweg skrev:
Ok, det är bara synd att du faktiskt har rätt.....
//Jonas
Calle S skrev:
Ja, tyvärr gäller "ju fetare desto coolare och proffsigare" för många...