Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Äntligen mer officiell info om Dynax7Digital!

Produkter
(logga in för att koppla)
det här ar helt klart intressant, även om det som sagt är ett tag kvar till lanseringen...

*väntar med spänning*
/micke

Som om man inte hade saker att inhandla redan... Ska bli intressant att se hur det hela kommer utspela sig.

Minolta SLR digitalt

Missade att det finns både Minolt o "Minolta Digitalt" som forum. Blev förvånad då en medlem på fotosidan redan har den nya Digitala SLR-kameran!?!? Se gärna mitt inlägg på Minolt-forumet...

popboydeluxe skrev:
Enligt KG ska en RIKTIGT digitalkamera innehålla: mobil, tv, dator, mikrovågsugn..etc. etc.
well YOU NAME IT! ;)

intressant, fler kg som har synpunkter tydligen. En dator sitter det redan i de flesta DSLR redan idag, men den utnyttjas för dåligt jämfört med de datorer som sitter i kompakterna... men så funkar det. Man släpper inte det bästa man kan först...

Allt finns redan, men inte i kombination. Så enkelt det vore att pilla i en stor sensor i en A2 o en gänga för objektivbyte...

/kg som nöjer sej med det som finns redan

HDFS) (KGS skrev:
intressant, fler kg som har synpunkter tydligen. En dator sitter det redan i de flesta DSLR redan idag, men den utnyttjas för dåligt jämfört med de datorer som sitter i kompakterna... men så funkar det. Man släpper inte det bästa man kan först...

Allt finns redan, men inte i kombination. Så enkelt det vore att pilla i en stor sensor i en A2 o en gänga för objektivbyte...

/kg som nöjer sej med det som finns redan

Huvudet på spiken ... A1/A2, Dimage 7* lider svårt av bruset och skulle behöva en större sensor. Det enda jag saknar från min gamla D7Hi är vinkelsökaren. Ett otroligt smidigt hjälpmedel som kostar löjligt mycket till Canon och förmodligen ännu mer till en Nikon :(

/Johan

o så matar de på med mer beskrivning av hur AS fungerar... det e ju känt sen ett år tillbaka... Vad ska de berätta i slutet av augusti? hur man sätter i minneskortet?

Gissa om jag skulle ha gjort det om jag varit allvarligt intresserad. Men Canon lär hinna före med sin 20D och det är bra. För då kan Minolta sätta rätt pris på en gång... landar huset på 6.900 så är det klart att det kan duga som reservkamera till A1:an, ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar