Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Äntligen mer officiell info om Dynax7Digital!
- Trådstartare bjornt
- Start datum
Matthias
Aktiv medlem
Både kul å trist.
Kul att den verkligen kommer och kul att det kommer fler, Men lite trist att de öppnar för att den kan bli försenad och isf bli årets julklapp för oss Minoltatokar.
Jaja jag ska inte gnälla för jag har inte råd med den just nu Iaf men glämma och känna vill jag
/M
Kul att den verkligen kommer och kul att det kommer fler, Men lite trist att de öppnar för att den kan bli försenad och isf bli årets julklapp för oss Minoltatokar.
Jaja jag ska inte gnälla för jag har inte råd med den just nu Iaf men glämma och känna vill jag
/M
jonas_lindquist
Aktiv medlem
bjornt
Aktiv medlem
jonas_lindquist skrev:
http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=6719
Ställer mig frågande?
//JonasL
Tja, när Minolta samma dag släpper denna infon så är det ju uppenbart att den inte kan vara inköpt i Japan...
Jösses.
KG: Ointresserad av priset för att den inte kommer ha en EVF?
jernweg
Aktiv medlem
Finns tydligen en del testexemplar ute....
http://www.konicaminoltaphotoworld.com/cms/index.php?id=298&L=1
//Jonas
http://www.konicaminoltaphotoworld.com/cms/index.php?id=298&L=1
//Jonas
jernweg
Aktiv medlem
Aton_
Aktiv medlem
Varför är det ingen riktig digitalkamera?HDFS) (KGS skrev:
Humor att lägga första recensionen ;-)
Tja, dels kommer jag aldrig mer att vara först på en Minoltaprodukt, jag kan vänta en månad o spara 30% i fortsättningen... dels så ere ju ingen riktig digitalkamera... men nästa generation kan närma sej om man läser intervjun.
KGS
Aktiv medlem
Äsch jag orkar inte igen... jag har dragit den diskussionen så många gånger... men i korthet så är det ännu en analog kamera med CCD. Det är bra så. Det är inte alls dåligt. Men en riktig digitalkamera ska erbjuda ännu fler möjligheter än dagens. De ska kunna allt som A1/A2 kan PLUS ha en stor sensor o utbytbar optik. DÅ kan vi börja tala riktiga digitalkameror. Men det är ett bra steg på vägen. Hade jag kört analogt idag hade jag kastat mej över "innovationen" men eftersom jag kört digitalt i tio år ser jag ingen anledning att hetsa upp mej... Bara så.
bjornt
Aktiv medlem
Aton_ skrev:
Varför är det ingen riktig digitalkamera?
*hukar*
Den har spegel, och ljudet när man tar kort går inte att stänga av. typ.
**hukar till max**bjornt skrev:
*hukar*
Den har spegel, och ljudet när man tar kort går inte att stänga av. typ.
Den är greppvänlig
KGS
Aktiv medlem
Ingen tar en för ett proffs med en Minolta.Matthias skrev:
Calle, glöm inte att den e tillräckligt stor för att folk runt omkring genast tror att du är proffsfotograf.
****Hukar max-max-max****
KGS
Aktiv medlem
Den vakt finns inte som ser skillnad på en kameraformad lerklump o en Canon 1 DS... så det spelar ingen roll vad det är för märke. Det är bara att se honom/henne i ögonen o säga att man ska ta lite bilder o passera... sen brukar de andra fotograferna, för de ser skillnad, se lite förvånade ut! *asg*
matnyttige
Aktiv medlem
Det kanske är en låtsas digitalare eller en halvdigitalare.HDFS) (KGS skrev:
... dels så ere ju ingen riktig digitalkamera...