Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Änglavingar

Produkter
(logga in för att koppla)

Modefotografen

Aktiv medlem
Tjena,

Jag är ute efter ett par änglavingar! Som dessa på bild fast lite mindre. Gärna i vita eller i silver! Någon som vet var jag kan hitta sådana. Eller om någon har en högupplöst bild så man kan klippa ut och kopiera in på en befintlig bild. Behöver dessa för lite bilder.

Bilagor

• pinkwings.jpg
    pinkwings.jpg
    64.3 KB · Visningar: 2,890
Tack för länkarna! Men dem har jag redan spanat in tidigare. Vingarna är lite för små där. Men jag jag skall boka tid hos teatern och se vad dem har att erbjuda. Men lite högupplösta bilder vore bra om någon har? Med just stora ängla vingar som på bilden.

Tyvärr hade dem inget som passa på teatern. Dem hade bara vingar i polyester med någon jättesele som man använder för att fästa i vajer och typ flyga genom lakale med! Så nu måste jag söka vidare.

Passar ju väldigt bra med klänningen. Kanske vit bakgrund inte gör det hela rättvisa. Vore tjusigt om även bakgrunden hade nåt liknande färgschema.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar