Annons

Änglavingar?

Produkter
(logga in för att koppla)

AnnaJfoto

Aktiv medlem
Hej allihop!
Jag ska börja på ett projekt så fort vårvädret smyger fram.

Jag behöver tips på sidor/affärer där dom säljer änglavingar, inte för små gärna stora.
Som inte kostar mer än 700kr

Någon som vet? :)
 
Kolla med lokala stadsteatern eller någon lokal teatergrupp, de brukar ha massor med rekvisita liggande från olika föreställningar så änglavingar låter inte osannolikt och då kan Du lanske få låna eller hyra dem?

Ska Du köpa så är det väl skämt och maskeradbutikerna som gäller, finns i gula sidorna.
 
Smart! ska kolla det.
Angående skämtbutikerna .. dom har oftast väldigt plastiga, jag vill att de ska se så äkta ut som möjligt.


Kolla med lokala stadsteatern eller någon lokal teatergrupp, de brukar ha massor med rekvisita liggande från olika föreställningar så änglavingar låter inte osannolikt och då kan Du lanske få låna eller hyra dem?

Ska Du köpa så är det väl skämt och maskeradbutikerna som gäller, finns i gula sidorna.
 
Det är ju inte helt ovanligt att man klär ut sig till ängel när man skall gå på maskerad, så kanske en googlesökning på maskerad stockholm eller maskerad änglavingar kan ge dig en bra start att ringa runt? Prova även att klicka på "bildsökning" när du fått sökresultat där. Ledsen att jag inte kan vara mera hjälpsam, har inte haft behovet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.