Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Änglavingar?
- Trådstartare AnnaJfoto
- Start datum
Kustbo
Aktiv medlem
Kolla med lokala stadsteatern eller någon lokal teatergrupp, de brukar ha massor med rekvisita liggande från olika föreställningar så änglavingar låter inte osannolikt och då kan Du lanske få låna eller hyra dem?
Ska Du köpa så är det väl skämt och maskeradbutikerna som gäller, finns i gula sidorna.
Ska Du köpa så är det väl skämt och maskeradbutikerna som gäller, finns i gula sidorna.
AnnaJfoto
Aktiv medlem
Smart! ska kolla det.
Angående skämtbutikerna .. dom har oftast väldigt plastiga, jag vill att de ska se så äkta ut som möjligt.
Angående skämtbutikerna .. dom har oftast väldigt plastiga, jag vill att de ska se så äkta ut som möjligt.
Kolla med lokala stadsteatern eller någon lokal teatergrupp, de brukar ha massor med rekvisita liggande från olika föreställningar så änglavingar låter inte osannolikt och då kan Du lanske få låna eller hyra dem?
lumor_
Aktiv medlem
Med den budgeten får du inget man kan flyga medSmart! ska kolla det.
Hansanders
Aktiv medlem
Finns det äkta änglavingar ?Smart! ska kolla det.
Det finns ju inga änglar....
AnnaJfoto
Aktiv medlem
Jodå, kontaktade stadsteatern, och dom har som är värderat till 2000kr som jag får hyra i två dagar för 800kr.
Med den budgeten får du inget man kan flyga med
Irie Micke
Aktiv medlem
Redbull det ger dig vingar...!
Taz_1999
Aktiv medlem
Det är ju inte helt ovanligt att man klär ut sig till ängel när man skall gå på maskerad, så kanske en googlesökning på maskerad stockholm eller maskerad änglavingar kan ge dig en bra start att ringa runt? Prova även att klicka på "bildsökning" när du fått sökresultat där. Ledsen att jag inte kan vara mera hjälpsam, har inte haft behovet.