Annons

¤¤Fotosugen efter lunch idag 22/2!

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Ger mig ut på stan idag igen och startar efter lunch om någon är fri och vill föja med?

//Marcus

0708777895

Bilagor

• 2783-söndagstråk-50k.jpg
    2783-söndagstråk-50k.jpg
    49.8 KB · Visningar: 465
Hej alla stockholmare!

Nästan alla som inte bor i Stockholm som söker en fotokompis skriver in orten i rubriken. Många stockholmare gör det inte.

Eftersom jag har bevakning på det här forumet vore jag glad om alla skrev ort i rubriken, så behöver jag bara klicka på länken i e-brevet när orten är i närheten av mig ;-)

Stort tack på förhand!
Stina

Kul!

Vad sägs om hyllan(Klarabergsviadukten)på Centralen Kl 13:00

//M

Bilagor

• 2901-pendel-mönster-50k.jpg
    2901-pendel-mönster-50k.jpg
    49.7 KB · Visningar: 440
Ingen aning om vad som menas men jag kommer med pendeln ca 12.50 och använder uppgången mot Klaraberg och WTC. :eek:)

Hänger kanske på lite senare under e.m. ska ändå in och jobba i hufvudstaden i kväll. Mackan, jag har ditt nummer, så kan jag kolla var ni är. 13 är dock för tidigt för mig, ska inte jobba förrän 22.30.

Trist! Jag har möte kl 14, så jag hinner inte med lunchfoto idag så sent. Och jag som jobbar precis vid klaraberg/WTC. Har jag tur kanske jag hinner med att plåta er ifrån balkongen på bWin byggnaden. :p

Och jag hann inte alls, det var så mycket att fixa idag. Nu ska jag dock snart till ståckhålm. Posta era bilder här i tråden så får jag se vad jag missade.

Tack själv Mackan, det var riktigt kul att få komma ut och fota en stund.

Aktiv skyltning på Kungsgatan.

Bilagor

• _f6g1853 (kopia).jpg
    _f6g1853 (kopia).jpg
    81.9 KB · Visningar: 269
Tack för idag! :eek:)

Skyltdockor som rör sig drar blickarna till sig. :eek:)

Bilagor

• g1.jpg
    g1.jpg
    85.5 KB · Visningar: 219
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar