Annons

Menyn med motivkategorier

Produkter
(logga in för att koppla)

dovearea

Avslutat medlemskap
Hej!

Är det bara jag som tycker att menyn med alla motivkategorier som ligger till höger i poolerna är irriterande? Personligen vill jag se alla kategorier och måste varje gång jag går in i en pool klicka undan menyn. Jag skulle önska att den antingen låg dold tills jag klickar tillbaka den igen, eller att man någonstans kan välja om man vill ha den framme eller ej.

Varför ska den alltid ligga framme?
 
Inte ensamma!

Håller helt med - den skall bort!

Jag tror det finns många som tycker likadant men som inte orkar/vill driva utvecklingen av FF.

Om man byggt sajten CSS styrd och em-kodad fullt ut, så att den använde olika CSS:er beroende på användarens upplösning, så kunde den legat framme vid riktigt höga upplösningar. Men mot bakgrund av FF är byggd för en specifik upplösning så stjäl den för mycket "real estate".
 
Förstår inte hur den har med CSS att göra - även om man hade mer plats skulle vissa vilja välja bort den om man inte är intresserad av att gå via kategorier.

Nåväl: Gud, eller iallafall jag, hör er bön - nu kan ni via "Redigera inställningar" i Din sida-menyn stänga av den automatiska visningen.

Har ni egna bokmärken - se till att de inte innehåller "&_catsel=1" (som styr att den väljaren visas upp)
 
heh, och jag som just upptäckt vilken guda(Lindha?)gåva dessa motivkategorier är.
Mycket lättare att sålla och koncentrera sig på en bildtyp åt gången

Men vi är ju alla olika...
 
Gurra G skrev:
heh, och jag som just upptäckt vilken guda(Lindha?)gåva dessa motivkategorier är.
Mycket lättare att sålla och koncentrera sig på en bildtyp åt gången

Men vi är ju alla olika...

Jag är så intresserad av det som läggs upp (eller nyfiken på vad andra skapar), att jag alltid går in i "Alla nya poolbilder". Jag har inget behov av att "renodla" vilka kategorier av bilder jag kikar på - är allätare. :)
/Nonno
 
dovearea skrev:
Samma här! Jag vill se allt och vill inte riskera att missa något intressant.

Vill inte jag heller, men vill ta in det en kategori åt gången. Så då är det rätt praktiskt att det är frivilligt att slå av/på funktionen :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.