Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Miljöer i Stockholm! Inspiration...

Produkter
(logga in för att koppla)

olav.karlsson

Aktiv medlem
Skall idag plåta i stockholm. Insåg idag att jag bara tänkt på hur modellen skall se ut, men har ingen klar idé över miljön. Behöver inspiration! Så, snälla bomba mig med förslag på vart man kan hitta intressanta miljöer här i stan...
MVH
Olav
 
Kom precis hem! Men har inte plåtat det jag tänkt. Det blev en amatörgrupp som repeterade en queer uppsättning av Valmont. Håller i skrivandets stund på att tanka in de bilderna i datorn.
Som det nu är planerat skall jag plåta bilderna i morgon istället. Så jag har fått en liten frist att komma på ngn bra miljö. Är dock fortfarande helt utan idéer. Skall titta på vad länken du skickade kan ge i kväll.
Ha det bra.
Olavc
 
Re: Jag hjälper dig!

Naomi skrev:
Skickar en länk med Stockholms bästa utsiktsplatser:

http://www.stockholmtown.com/templates/SubPageListing___6172__SV.aspx
Ohhh! Bra länk, men Vårbergstoppen? Nåja, bodde granne med den gamla byggtippen i nästan 25 år och hade den som kälkbacke som barn så man kanske börjar bli lite avtrubbad, men det är sant att det är hyffsad utsikt därifrån. Dock tar det liten stund (25 minuter tunnelbana från City plus promenad 10-15 minuter) att åka ut dit så det är väl inget jag skulle ta först av de nämnda ställena.

Vad är det för typ av miljöer du är intresserad av? Det finns ju det mest skiftande i krokarna, men det är dåligt med vattenfall. Någon som har bra tips på var man i närheten av Stockholm kan hitta fina vattenfall? Inte för att jag tror jag finner något som liknar Viktoriafallen, men man kan ju hoppas :)
 
Problemet är att jag inte riktigt vet vad jag vill ha. Hoppas att få tips vi det här forumet som kan inspirera mig...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.