Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff 4 april i centrala Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Rei Trulsson

Aktiv medlem
Hejsan hej!
Jag och några andra kommer att samlas lördagen den 4 april, kl. 12.00 på "Bryggeriet", på Avenyn i Göteborg. Ingen föranmälan behövs, bara och dyka upp! :)

Vi tänkte samlas där och ta en fika först och vara lite sociala, haha. Sedan bestämma vart vi vill gå/åka och fotografera i närområdet.

Välkommen!

Mvh, Rei
 
Kul Rei!
Jaså, du är på göteborgsbesök då! Ja, som det ser ut idag så är den dagen inte uppbokad med annat.. Får väl hoppas jag kommer ihåg detta till dess, men du kan väl fylla på i tråden med en påminnelse någon dag innan! :)
 
Kul Rei!
Jaså, du är på göteborgsbesök då! Ja, som det ser ut idag så är den dagen inte uppbokad med annat.. Får väl hoppas jag kommer ihåg detta till dess, men du kan väl fylla på i tråden med en påminnelse någon dag innan! :)

Japp, en Malmöbo ute på vift! :) Ska bli kul att besöka Gbg. Har aldrig varit där tidigare. Japp, jag postar en påminnelse här några dagar innan. :)
 
Jag hänger på, det är ju bara dagar efter fikaträffen.

Jag får leta upp vart det dära "Bryggeriet" är någonstanns, inte lätt för en norrlänning att hitta här nere ;-)
 
Påminnelse

Jag vill bara påminna er som bevakar tråden om fototräffen i centrala Göteborg, den 4 april, kl. 12.00 på "Bryggeriet".

Vi samlas och tar en fika på bryggeriet först. Sen bestämmer vi vart vi ska och om vi ska köra ett tema eller "fri eldgivning". :) Möjligen byter vi miljö om det önskas och är inom hyfsad gångavstånd.

Se karta på http://www.bryggeriet.se via "Hitta till oss" i vänstermenyn.

Väl bemött!
 
Jerry som var med på fototräffen har skapat en bildpool på Flickr ämnad för dem som vill lägga upp foton från träffen.

Skicka er adress till ert Flickr-konto, så vidarebefodrar jag det till Jerry. Och ni kommer då att bli inbjudna till poolen. Inbjudan krävs för att kunna gå med och lägga upp foton. Dock kan vem som helst se innehållet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.