Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
LasseL
Aktiv medlem
Kul tråd...
Det har faktiskt funnits åtminstone en sån här tråd innan (med risk för att låta som en hel del aldra gamla rävar här på fotosidan). Nåja, hur som helst, för er som låter sig roas. Här är tråden.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=3705
/Lasse
Det har faktiskt funnits åtminstone en sån här tråd innan (med risk för att låta som en hel del aldra gamla rävar här på fotosidan). Nåja, hur som helst, för er som låter sig roas. Här är tråden.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=3705
/Lasse
SiljaPhotography
Medlem
Har sett så mycket närstudier av kor som pissar och skiter hela min uppväxt på landet hos mormor och morfar i finska karelen så jag blir allt förvånad över att nån skulle kunna ta illa vid sig av bilden(!?),jättekonstigt, men iallafall så reagerade jag på den eleganta skuggspeglingen av pissestrålen, verkligen vackert.
Bästa fotografierna på FS här, har haft det jättekul, tycker det är roligt nästan jämt men detta var det roligaste på länge...vaddå dåliga bilder, tycker de är (ko)skitbra, och dessutom jättemycket som är hur fint som helst...
Tack så mycket för en underhållande tråd :O)
Silja
Bästa fotografierna på FS här, har haft det jättekul, tycker det är roligt nästan jämt men detta var det roligaste på länge...vaddå dåliga bilder, tycker de är (ko)skitbra, och dessutom jättemycket som är hur fint som helst...
Tack så mycket för en underhållande tråd :O)
Silja
panta rhei
Medlem
Den bilden skojar man inte bort....
Ann-Kristin
Ny medlem
iSolen.se
Guest
Re: De hade brådis
Haha, fantastiskt bäst i kategorin flyende motiv!
cowboy skrev:
Nilspetter Eng på Micco rider FEI Eventing World Cup Final CIC*** på Ribban i Malmö i augusti -05, det bara swischade till så hade ekipaget försvunnit.
Svansen är knivskarp - alltid något.
Haha, fantastiskt bäst i kategorin flyende motiv!
cowboy
Aktiv medlem
Blev mycket skräp på minneskorten på Ribban i Malmö.
Piia Pantsu på Kolombia rider terrängmomentet under Malmö City Open CNC** (för 6- och 7-åriga hästar) i augusti -05.
Hindret är dolt bakom ungens kalufs, Kolombias ansikte är dolt bakom hinderskärmen och Piias ansikte är dolt bakom hästens mankam - skickligt av mig att pricka in tre så förödande fel på samma bråkdel av en sekund...
Eftersom jag försöker se det positiva i varje situation/bild glädjer jag mig även här åt den knivskarpa svansen.
Piia Pantsu på Kolombia rider terrängmomentet under Malmö City Open CNC** (för 6- och 7-åriga hästar) i augusti -05.
Hindret är dolt bakom ungens kalufs, Kolombias ansikte är dolt bakom hinderskärmen och Piias ansikte är dolt bakom hästens mankam - skickligt av mig att pricka in tre så förödande fel på samma bråkdel av en sekund...
Eftersom jag försöker se det positiva i varje situation/bild glädjer jag mig även här åt den knivskarpa svansen.
Bilagor
Senast ändrad:
SiljaPhotography
Medlem