Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Fåglar är vackra.

Här är en turkduva på väg in för landning i snöstorm. Har lagt på lite USM för att ta bort den "grå hinnan"...
 

Bilagor

  • _mg_9206.jpg
    _mg_9206.jpg
    30.8 KB · Visningar: 2,536
Har sett så mycket närstudier av kor som pissar och skiter hela min uppväxt på landet hos mormor och morfar i finska karelen så jag blir allt förvånad över att nån skulle kunna ta illa vid sig av bilden(!?),jättekonstigt, men iallafall så reagerade jag på den eleganta skuggspeglingen av pissestrålen, verkligen vackert.

Bästa fotografierna på FS här, har haft det jättekul, tycker det är roligt nästan jämt men detta var det roligaste på länge...vaddå dåliga bilder, tycker de är (ko)skitbra, och dessutom jättemycket som är hur fint som helst...
Tack så mycket för en underhållande tråd :O)
Silja
 
Gunillas bild alldeles för bra!

Hej Gunilla!

Många bilder på den här tråden är egentligen väldigt bra! Din bild tycker jag hör till den kategorin. Fint sväng i kompositionen och vadå huvudpersonen behöver väl inte alltd vara exakt i mitten, uppe t h är kul som omväxling.
 
Katten.

Alternativ titel -Vidvinkel motljusskydd och popupblixt.

Välj själv :))))

/ K
 

Bilagor

  • katten.jpg
    katten.jpg
    45.4 KB · Visningar: 2,142
sladden

Visst är den fin den gula sladden, eller har jag äntligen lyckats fånga den sällsynta gula snoken på bild?
 

Bilagor

  • img_0221 sladden.jpg
    img_0221 sladden.jpg
    45.8 KB · Visningar: 2,061
De hade brådis

Nilspetter Eng på Micco rider FEI Eventing World Cup Final CIC*** på Ribban i Malmö i augusti -05, det bara swischade till så hade ekipaget försvunnit.

Svansen är knivskarp - alltid något.
 

Bilagor

  • ribban05_dsc5217.jpg
    ribban05_dsc5217.jpg
    36.7 KB · Visningar: 2,043
Re: De hade brådis

cowboy skrev:
Nilspetter Eng på Micco rider FEI Eventing World Cup Final CIC*** på Ribban i Malmö i augusti -05, det bara swischade till så hade ekipaget försvunnit.

Svansen är knivskarp - alltid något.

Haha, fantastiskt bäst i kategorin flyende motiv!
 
Blev mycket skräp på minneskorten på Ribban i Malmö.

Piia Pantsu på Kolombia rider terrängmomentet under Malmö City Open CNC** (för 6- och 7-åriga hästar) i augusti -05.

Hindret är dolt bakom ungens kalufs, Kolombias ansikte är dolt bakom hinderskärmen och Piias ansikte är dolt bakom hästens mankam - skickligt av mig att pricka in tre så förödande fel på samma bråkdel av en sekund...

Eftersom jag försöker se det positiva i varje situation/bild glädjer jag mig även här åt den knivskarpa svansen.
 

Bilagor

  • 050814-d70-0045.jpg
    050814-d70-0045.jpg
    22.7 KB · Visningar: 2,460
Senast ändrad:
Ok, detta är nog den allra sämsta genom tiderna på riktigt. Men som väl är var det en av ca 250 bilder, och restrerande (även från utgången) gjorde paret glada iaf.
 

Bilagor

  • samst.jpg
    samst.jpg
    45.5 KB · Visningar: 2,437
ANNONS