Annons

World Pentax day, 5e April

Produkter
(logga in för att koppla)

quarc

Aktiv medlem
Fick precis detta email. Låter som ett kul intiativ, vi får se till så att Sverige blir bra respresenterat :)

On April 5th, 2008, PentaxForums.com will be hosting the Pentaxium/World Pentax Day event.

On this day, Pentax photographers from around the world gather to post their photos from a single day in our online gallery for others to view. We are very excited to be bringing you this event, and every forum member is invited to participate. Feel free to refer your friends to register just for this event as well! For more information, please visit this thread: http://www.pentaxforums.com/forums/...21-announcing-pentaxium-april-5th-2008-a.html

On a separate note, we've recently reached the 200,000-post milestone on the forum, and in celebration, all users' attachment quotas have been doubled. For details, have a look at: http://www.pentaxforums.com/forums/latest-board-news/23418-200-000-post-milestone.html

All the best,

The PentaxForums.com Staff
 
Jag missade förra året har jag för mig. Man kan ta det som "En dag i Sverige" och fota vardagen, eller något originellt, eller nåt unikt från "hemma" eller dra på...
 
Nu har jag laddat upp 3 bilder. Var ute och fotade mer eller mindre hela dagen, elelr rättare sagt jag var ute hela dagen och bar 10kg kamerutrustning med mig. Fick bara till en bild jag är riktigt nöjd med. Jag hoppas några andra lyckats bättre i att representera Sverige.
 
Jag fick till tre bilder från Klippans kultureservat som jag laddade upp. Första bilderna med min nya K20:a.
Ps. Peter jag gillar din bild från Skansen.
 
Jo, det är den jag är nöjd med, tack :) De andra två laddade jag upp mer för att få in tre bilder. Täcker ju upp lite olika smaker och stilar också :) Skall genast gå in och titta vad du laddat upp (om jag kan hitta dem).
 
Nej jag måste erkänna att jag hade trott på en större uppslutning, Lite av en besvikelse. Tack för kommentaren//PFH
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.