Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Webhotell?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jocce

Aktiv medlem
Söker rekomendationer av bra (och gärna billiga) webhotell! (+ mail)

Vill gärna ha stabil, snabb access och bra snabb lina.

Kommer behöva kunna ha fler mailadresser (som går att komma åt via pop3 och mail) samt vill kunna ladda upp via FTP.
ASP är ett krav.

Gärna en bra och överskådlig administrator kontrollpanel (både för mail och det övriga!)

Så ös på med era tips, där ni har EGEN erfarenhet!


/Jocce
 
Jag har active24, tidigare carambole. Lite dyra kanske, men driftsäkerheten har hittillls varit hög och administrationen enkel.

Jag lever lite efter "man får vad man betalar för" - Om det sen stämmer eller inte, det får tiden utvisa.
 
Skybolt skrev:
Jag varnar alla Från surftown!!! jag hadde min sida där och de är i dag anmälda till konsumetverket!! Så mkt de har strulat för mig och många andra så Varnar jag för dem !!!

Mvh
David Schmidt

All min support har gått blixtrande snabbt med surftown.

Dock har jag ett konto på loopia också, dom blev jag besvikna på tog över ett dygn att svara på ett litet mail.
 
shampo skrev:
Dock har jag ett konto på loopia också, dom blev jag besvikna på tog över ett dygn att svara på ett litet mail.

Sånt där tycker jag inte man ska hänga upp sig vid, de kan helt enkelt haft mkt att göra då du skickade ditt mail.

Support är viktigt, men tycker som sagt inte at man ska bli sur över att dem inte svara inom ett eller två dygn.
 
Min personliga åsikt är att supportmail skall vara svarat på inom några timmar.

Mailade webhotellet Ballou förra veckan om en sak och det tog ca 3 minuter innan jag hade svaret. Det får med beröm godkänt.

Att det kan ta tid ibland är en sak men om det händer flera ggr och man inte ens får svar på frågan man ställer blir man sur.
Kanske bara haft otur med loopia, har läst mycket bra om dom men det har aldrig fungerat för mig :(
 
Jag var mkt nöjd med dem i början ! Jag hadde 4 konton hoss dem , Sedan började de att strula med betalnigen , De skulle dra på auto giro vilket gick bra i början

Sedan så utan förvarnig så stängde de av allt ! och jag fick att mail att de har stängt av Mina sidor och mail pga att jag inte hadde en bra påvärkan på deras kunder ....

Humm tänkte jag och mailade dem och frågade vad de höllpå med , Då fick jag ett svar att jag inte hadde betalt till dem ....... Medanns pengarna va dragna från mitt konto! Jaja tänkte jag Dum å snäll som man är så sa jag att jag kunde betala i gen ! men då fick jag inte ha kvar mina sidor! visade sig sen att jag antagligen hadde den mest besökta sidan hoss dem och de inte pallade med de!!


Obs de visade sig senare att pengarna hadde förstöver i tid och de va dem som hadde missat de !!!

Så varnig för dessa muppar !!!!




shampo skrev:
All min support har gått blixtrande snabbt med surftown.

Dock har jag ett konto på loopia också, dom blev jag besvikna på tog över ett dygn att svara på ett litet mail.
 
Skybolt skrev:
Jag varnar alla Från surftown!!! jag hadde min sida där och de är i dag anmälda till konsumetverket!! Så mkt de har strulat för mig och många andra så Varnar jag för dem !!!

Mvh
David Schmidt

Vad har varit problemet och varför är de anmälda?
Jag har ett konto hos Surftown idag och det har fungerat utmärkt.
Mvh
/Stefan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.