Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

warehouseexpress.com

Produkter
(logga in för att koppla)

AdamNorberg

Aktiv medlem
Någon som har handlat därifrån?

Hur är det med frakten ifrån England? Är den dyr? :)

EDIT: Glömde söka innan, sorry :)
 
Senast ändrad:
Precis! ;-) Warehouseexpress diskuterades ju en hel del när valutakurserna var gynnsammare och ganska många handlade därifrån. Frakten framgår väl av deras webbsajt?
 
Köpte nyligen ett objektiv från Warehouse Express. Frakten gick på 30 pund. Tror detta gäller de flesta prylar. Totalpriset blev drygt 6000kr, att jämföra med 8000kr i Sverige.
 
Tog ungefär en vecka. Schenker tog över när paketet kom till Sverige och de lyckades strula till det...Men räkna med en vecka för prylar som finns i lager.
 
Hade kontakt med WE när jag skulle köpa min D3 med glugg för ett par veckor sedan. Mycket trevliga på tele och bra priser. Tyvärr hade det inte hemma det jag ville ha just då så jag kontaktade http://www.robertwhite.co.uk/
Likaså hade dom bra priser och transporten ska vi inte tala om! Jag beställde min kamera med glugg på fredag kväll och blev informerad om att dom inte kunde skicka paketet förrän måndag då beställningen kommit in för sent!
Jag skulle få ett kollinummer att följa paketet med och på måndagen kom nummret på mail och 17.48 eller någon minut + eller - så stämplades paketer in hos UPS i England.
11.35 + eller -någon minut DAGEN EFTER hade jag kameran i handen i hemmet utanför Helsingborg.M.a.o. ca 18 timmars lev. DET var jag impad över. allt till en kostnad av £29
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.