Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visningsordning, album

Produkter
(logga in för att koppla)

Tbirder

Aktiv medlem
Hej! Det vore bra om man kunde få bilderna i sina album här på fotosidan sorterade så att de senaste uppladdade visas först. Nu är det som bekant tvärtom, och jag har alltid tyckt att det är lite galet att eventuella besökare får se de allra äldsta bilderna överst om de tittar i ett album.
Skulle ni kunna fixa en inställning där man kan välja sorteringsordning antingen för varje album för sig (det vore väl det bästa) eller för samtliga album?

Håller med, nu gör jag det manuellt, försöker komma ihåg det iaf varje gång jag laddar upp nya bilder.

Väcker liv i denna gamla tråd. Sitter just och tänkte starta en tråd om detta och ser att frågan var uppe för länge sedan. Något som skulle kunna ordnas eller finns det starka (tekniska) skäl som talar emot?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar