Bulla
Aktiv medlem
lottawe skrev:
(men Olle, är det öppet för allmänhet?)
Allmänheten har möjlighet att se bilderna mellan 4:e och 7:e.
Så ni hinner både till Sahlströmsgården och Elmia! =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lottawe skrev:
(men Olle, är det öppet för allmänhet?)
Men efetrsom du (väl?) är medlem i Torsby Fotoklubb så kan du ju gå på lördagen =)Tes skrev:
Fel tid för mig ser jag eftersom jag bara är uppe på helgerna.
Har inte Torsby Fotoklubb någon hemsida? Olle? Har du inte byggt nån hemsida till dem än!?![]()
Bulla skrev:
Men efetrsom du (väl?) är medlem i Torsby Fotoklubb så kan du ju gå på lördagen =)
Hemsida? Jo jag har ju bara fritid. Den gör jag på ett nafs![]()
Tes skrev:
Eh, nä det är jag faktiskt inte...tyvärr. Det blev så mycket med U-a:s och WFS så jag har liksom inte brytt mig om.
Bulla skrev:
Det är aldrig försent! Dessutom *Host* behöver vi *host* någon som kan fixa en hem- eh... hemsida...
Bulla skrev:
Allmänheten har möjlighet att se bilderna mellan 4:e och 7:e.
Så ni hinner både till Sahlströmsgården och Elmia! =)
Tes skrev:
Pär har skvallrat och säger att det nu även är öppet den 8/3 för allmänheten. Stämmer det eller var han bara på lyran?
För isåfall är det ju läge kanske att ta en träff i Torsby för en gångs skull, för den som vill.
WFS) (Picture skrev:
Inte ens du kör så fort att du hinner dit!![]()
Tes skrev:
Klart jag gör! =) Då är jag ju nästan vaken också vid den tiden, och så har jag ju startplattan i Torsby då dessutom så det löser sig ska du se.
Bulla skrev:
Haha. Läs först vad du skrivit... Eller menar du 2007?
Bulla skrev:
Haha. Läs först vad du skrivit... Eller menar du 2007?
murdoc skrev:
Jag har sett Therese köra bil och om det är nån som kan hinna till 8/3 så är det hon.. =D