Bulla
Aktiv medlem
lottawe skrev:
(men Olle, är det öppet för allmänhet?)
Allmänheten har möjlighet att se bilderna mellan 4:e och 7:e.
Så ni hinner både till Sahlströmsgården och Elmia! =)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lottawe skrev:
(men Olle, är det öppet för allmänhet?)
Men efetrsom du (väl?) är medlem i Torsby Fotoklubb så kan du ju gå på lördagen =)Tes skrev:
Fel tid för mig ser jag eftersom jag bara är uppe på helgerna.
Har inte Torsby Fotoklubb någon hemsida? Olle? Har du inte byggt nån hemsida till dem än!?
Bulla skrev:
Men efetrsom du (väl?) är medlem i Torsby Fotoklubb så kan du ju gå på lördagen =)
Hemsida? Jo jag har ju bara fritid. Den gör jag på ett nafs
Tes skrev:
Eh, nä det är jag faktiskt inte...tyvärr. Det blev så mycket med U-a:s och WFS så jag har liksom inte brytt mig om.
Bulla skrev:
Det är aldrig försent! Dessutom *Host* behöver vi *host* någon som kan fixa en hem- eh... hemsida...
Bulla skrev:
Allmänheten har möjlighet att se bilderna mellan 4:e och 7:e.
Så ni hinner både till Sahlströmsgården och Elmia! =)
Tes skrev:
Pär har skvallrat och säger att det nu även är öppet den 8/3 för allmänheten. Stämmer det eller var han bara på lyran?
För isåfall är det ju läge kanske att ta en träff i Torsby för en gångs skull, för den som vill.
Tes skrev:
öppet den 8/3
WFS) (Picture skrev:
Inte ens du kör så fort att du hinner dit!
Tes skrev:
Klart jag gör! =) Då är jag ju nästan vaken också vid den tiden, och så har jag ju startplattan i Torsby då dessutom så det löser sig ska du se.
Bulla skrev:
Haha. Läs först vad du skrivit... Eller menar du 2007?
Bulla skrev:
Haha. Läs först vad du skrivit... Eller menar du 2007?
murdoc skrev:
Jag har sett Therese köra bil och om det är nån som kan hinna till 8/3 så är det hon.. =D