Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Visa dina mobilkamerabilder!
- Trådstartare Makten
- Start datum
WaterMelonMan
Aktiv medlem
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Eveningstar
Aktiv medlem
Makten
Aktiv medlem
Klart du kan göra det, men idén var liksom mer bilder från usla kameror;-) Typ som "toycameras" fast digitala.mounte skrev:
är det okej att posta från en 3.2MPixel cybershot som finns i den nya K800 som kommer sen?? eller räknas det som mer kamera än mobil??
Tänkte bara höra vad ni tycker ... var går gränsen från en mobilkamera till en kameramobil...
Hansson
Aktiv medlem
Testar me minimotos jag.
åsså fler i mitt mobilalbum.
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=110616
åsså fler i mitt mobilalbum.
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=110616
Bilagor
Makten
Aktiv medlem
Två!?!? Jag har 0,3! ;-)bländarn skrev:
det fantastiska är att man alltid har sin mobil med sig. det tråkiga är max 2 megapixlar..
men om något år så...
Två megapixel räcker hur långt som helst sålänge man bara ska ha bilderna på datorn. Det är ju en helskärm, för tusan!
Jag hade faktiskt kunnat nöja mig med 3 megapixel i min systemkamera till och med.
.Z.
Aktiv medlem
Tror personligen att det borde räcka med 2-3Mp på mobilkamerorna, man borde satsa mer på brusbiten & det optiska i stället för att jaga pixlar. När den biten är bättre än vad upplösningen kan ge så var det en annan sak...
Min SE P900 som jag använt till de bilder jag lagt in är rent bedrövlig på alla punkter men det är inte de 0,3 Megapixlarna det sitter mest i utan mer signalbehandling & det optiska...
Min SE P900 som jag använt till de bilder jag lagt in är rent bedrövlig på alla punkter men det är inte de 0,3 Megapixlarna det sitter mest i utan mer signalbehandling & det optiska...