Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Visa din väska!
- Trådstartare afe
- Start datum
Mr Davidson
Aktiv medlem
Domke
...............
...............
Bilagor
-
Domke - Tom - Stängd - 800px.jpg316 KB · Visningar: 165
-
Domke - Tom - Öppen - Insats - 800px.jpg330.6 KB · Visningar: 180
-
Domke - Insats - Fylld - 800px.jpg420.1 KB · Visningar: 154
-
Domke - Insats - Wrap - Fylld - 800px.jpg382.4 KB · Visningar: 150
-
Domke - Öppen - Fylld - Insats - Wrap - 800px.jpg361.8 KB · Visningar: 185
Mr Davidson
Aktiv medlem
Domke forts.
Inte riktigt allt, min analoga får stanna vanligtvis stanna hemma och i det tomma hålet ska den 24-105a vara som jag fotar med. Men den rymmer mycket denna min motsvarighet till kvinnornas Versace, Christian Dior och allt vad det heter.... ;-)
Inte riktigt allt, min analoga får stanna vanligtvis stanna hemma och i det tomma hålet ska den 24-105a vara som jag fotar med. Men den rymmer mycket denna min motsvarighet till kvinnornas Versace, Christian Dior och allt vad det heter.... ;-)
Bilagor
Optimus Prime
Medlem
Lånar denna tråd för en fråga gällande Billingham Hadley Small..
Flyger Ryanair nästa månad där flygbolaget nu tillåter att ytterligare en väska med måtten 35*20*20 medtas på flygplanet. En sökning på Google informerar mig om att Hadley Small har måtten 29*12*21 (vilket förvisso är 1 cm över på ena sidan, men låt oss utgå ifrån att Ryanair bortser från detta), vilket borde passa bra för min M4/3-utrustning.
Någon som har erfarenhet av denna väska? Eller av att flyga med Ryanair med kameran i "handväskan"? All info vore nyttigt.. Är nämligen på jakt efter en lämplig väska som även ser stilig ut.
Tacksam för svar!
Mvh Thomas
Flyger Ryanair nästa månad där flygbolaget nu tillåter att ytterligare en väska med måtten 35*20*20 medtas på flygplanet. En sökning på Google informerar mig om att Hadley Small har måtten 29*12*21 (vilket förvisso är 1 cm över på ena sidan, men låt oss utgå ifrån att Ryanair bortser från detta), vilket borde passa bra för min M4/3-utrustning.
Någon som har erfarenhet av denna väska? Eller av att flyga med Ryanair med kameran i "handväskan"? All info vore nyttigt.. Är nämligen på jakt efter en lämplig väska som även ser stilig ut.
Tacksam för svar!
Mvh Thomas
Mesch
Aktiv medlem
Lånar denna tråd för en fråga gällande Billingham Hadley Small..
Tacksam för svar!
Mvh Thomas
Ryan har en ställning som du måste få ner väskan i.
Vet inte om den har någon marginal, är väskan hård så den inte ger sig något alls kan det bli problem.
Chansa inte, de kollar hårdare på vägen hem.
Optimus Prime
Medlem
Tack för feedback!
Att den går att klämma ihop lite är en fördel. Får nog klura på det där..
Att den går att klämma ihop lite är en fördel. Får nog klura på det där..
Optimus Prime
Medlem
afe
Aktiv medlem
Så här ser min Billingham Hadley Pro och innehåll ut
Större bild här: http://www.flickr.com/photos/aferiksson/12992967905/
Större bild här: http://www.flickr.com/photos/aferiksson/12992967905/