jac38
Aktiv medlem
Det finns ju en mycket bra funktion där man kan lägga upp en ny bearbetad bild men behålla originalbilden. Jag har dock vid ett flertal tillfällen lagt upp en färdig bild och antingen fått en fråga om hur den såg ut före, eller själv känt ett behov av att kunna lägga till den, men då vill jag ju inte att den hamnar först som den "senaste bearbetade" utan vill kunna välja att den uppladdade ska in bakom och inte framför den färdiga bilden. Eftersom jag då redan fått betyg och kommentarer, vill jag ju inte heller slänga den och börja om, vilket jag måste i nuläget.
Därför tycker jag det borde finnas in möjlighet att välja vilken ordning den eller de uppladdade bilderna ska ligga i. Det borde inte vara så svårt att fixa och det kan ju knappast bara vara jag som har detta behov...
MVH
Jacob Boman
Därför tycker jag det borde finnas in möjlighet att välja vilken ordning den eller de uppladdade bilderna ska ligga i. Det borde inte vara så svårt att fixa och det kan ju knappast bara vara jag som har detta behov...
MVH
Jacob Boman