Annons

vill bara varna för kr kameraservice

Produkter
(logga in för att koppla)

codensten

Ny medlem
Hej, jag vill med detta inlägg bara varna för att lämna sin Nikon för reparation på KR Kameraservice, skickade in min Nikon FA före midsommar då vare sig P eller S funktionen exponerade korrekt, enligt uppgift då så var detta ett jobb som var rel stort då en magnet behövde bytas det det skulle inte vara något problem. Idag fick jag tillbaks kameran, utan att vara reparerad och efter att ha varit i kontakt med konsumentombudsmannen etc, dvs efter mer än 6 månader. Är det någon som haft liknande erfarenheter??
 
Jag har aldrig hört talas om KR Kameraservice.

Nikonkameror lämnar man bäst in hos Lasses Kameraservice i Björknäs (efter Skurusundet på Värmdö i Stockholm). Jag har alltid fått perfekt service där.
 
Jag kan varmt rekomendera Kamerateknik i Malmö ( Holmgången) som reparerar alla märken. Hade tills i fjol garantiservice för Canon. Fick bytt min slutare i somras och de gjorde ett mycket fint jobb. Kostade 3200:-
 
KR Kameraservice är bra!

Kan inte hålla med, mina erfarenheter är 100% positiva, mycket trevligt bemötande, lagade min Leitz objektiv, och ringde för att berätta hur det gick, kan varmt rekommenderas och beklaga att trådförfattaren haft problem.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.