Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilket webb hotell är snabbast och vart..

Produkter
(logga in för att koppla)
när jag 1997 skaffade mitt första webhotellkonto så fick jag, för den nätta summan av 450 kr/mån, 5 MB webutrymme, cgi-skript, ett epostkonto och några mailalias på en en amerikansk server. Supporten bestod av mail som svarades på ibland. Det var billigt då.

One och alla andra lågbudgetalternativ är webhotellens Lidl, man vet att det inte är lika gott, och att man inte riktigt får det som det står på förpackningen, men det är ok med tanke på vad man betalar.
 
Jag har Binero som webbhotell. De är lite dyrare än one.com och liknande webbhotell, men jag tycker att deras paket är prisvärda. Jag är väldigt nöjd med dem, har aldrig upplevt några problem.

/AK
 
Själv kär jag stenhårt på loopia, grym service ett av dom största webhotellen i sverige strular aldrig och har samtliga komponenter som jag behöver. Kostar lite mer än one och dom här andra budget alternativen men, man får vad man betalar för.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.