ANNONS
Annons

Vilken streckkod avses (Canon Cashback)?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kristofer G

Aktiv medlem
Hej!
Är i full färd med att fylla i cashback-formuläret för mitt 17-40 4.0 L. På kartongen finns tre streckkoder, vilken av dem ska skickas in?

Zoso skrev:
jag klippte ut alla tre, fick pengarna tillslut efter 3 månader.
Yep, det är förmodligen det bästa. Ringde Canon och frågade vilken streckkod de ville ha, men de visste inte det själva utan rekommenderade mig att skicka in just alla tre.

Sitter med ungefär samma problem. Har köpt ett 70-200 f4 och sitter med kartongen. Hittar bara en streckkod på kartongen. Och inte ser den ut som den på bilden inte.. Ser ut som vilken streckkod som helst.

För några timmar sen fick jag ett mail från Canon om att mitt brev kommit fram och att jag skulle få mina pengar inom 30 dagar. Skickade bara in den översta streckkoden.

( Hade missat att tacka er andra för era svar. Tack! :) )

Jag ska också skicka mitt in mina papper...
Chansar på att det är den lilla dit klistrade etiketten de vill ha måste vara den som de menar, annars så får de maila mig.
Kan väl inte vara meningen att man ska skära isönder kartongen.

Konstigt att någon inte hade den lilla påklistrade etiketten... kanske någon som har stulit den på ett lager ?

Där finns 2 streckkoder på själva kartongen....
Utöver dessa 2 finns där en streckkod i form av en klister etikett. Totalt är där 3 streckkoder. Tänkte skicka den streckkod som sitter på klister etiketten. Annars så studsar väl brevet tillbaka... Chansar på klister lappen...

Jag skaffade mig 70-200/4 och har klippt alla 3 som står där finns även med som är inklistrad, ska skicka imorgon få se hur lång tid det tar för att få hem pengerna.

antar att det kvittar vilken streckkod man skickar in..... de vill säkert bara registrera numret som står under streckkoderna... så man inte använder 1 streckkod flera gånger...

nåja får väl vänta och se..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar