flossy666
Aktiv medlem
Och extremt långsam.
Micke.
Vad fan yrar du om? Kommer alltid nästa dag om du behagar vakna innan 16.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och extremt långsam.
Micke.
Nej. Oftast, men långt ifrån alltid.
Jag har beställt nära tresiffrigt, och alltid fått dagen efter. Läs alltid. Kanske har med att göra att jag inte bor i en skogsglänta.
Jag har beställt nära tresiffrigt, och alltid fått dagen efter. Läs alltid. Kanske har med att göra att jag inte bor i en skogsglänta.
Men tyvärr får du inte samma resultat om du jämför med Epson R3000 och de större skrivarna.
Kör Crimson Lambda-maskinerna istället för Fuji för Expresstjänsten upp till 30x45 numera? Vet du eller gissar du? Storformat bläckstråleutskrifter var förr bara för canvas, men det kanske också har ändrats?Sanning med modifikation. Om du pratar om Crimsosn tjänster "Express" och "Poster" så har du rätt, det är uteslutande C-prints från Durst Lamda-maskiner.
Men om du kör "Prefix" så (beroende på storlek/materialval) kör Crimson med Epson-storformatare på en del jobb.
Jag är helt enig i att Gamut/Lyster från Pigmentbläck spöar skiten ur Lamda-resultatet. (Jag har en 4880 hemma)
Kommer alltid nästa dag