hansen2
Aktiv medlem
sagan skrev:
Jag har inte vart helnöjd med en kamera tidigare.
Vis av att ha läst din 10D-recension kommer det gå över snart. Om 1 - 1,5 år har du bytt igen
KG: Håller du emot?
/Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sagan skrev:
Jag har inte vart helnöjd med en kamera tidigare.
10D är en väldans bra kamera, frånsett hastigheten, vilket jag faktiskt "klagade" på redan innan jag fick den.HDFS) (KGS skrev:
Inte ens 10D´n? nåja jag ids inte kolla allt du skrivit men du har låtit mäkta belåten både med din Dimage 7i och din 10D. Var så säker på att du kommer att hitta nackdelar med din 20D också inom ett år eller två...
Klart det går att förbättra, det gör det alltid.HDFS) (KGS skrev:
Kanske sökaren går att förbättra? Kanske AF´n går att få mer exakt? Bättre mörkersikte? tja vad vet jag... mer upplösning kanske? För inte tror du väl att din 20D är din sista kamera?
Jag har inte bytt 10D.hansen2 skrev:
Vis av att ha läst din 10D-recension kommer det gå över snart. Om 1 - 1,5 år har du bytt igen
Jag kommer ha den längre än 2 år. *lovar*HDFS) (KGS skrev:
Njae... kamerorna blir bättre o bättre. Kim kan nog stå ut i två år med sin 20D.
sagan skrev:
Jag kommer ha den längre än 2 år. *lovar*
Det är endast sigmas 12-24 som är fullsize.hansen2 skrev:
Har du förresten koll på om Tamrons och Tokinas kommande vidvinkelzoomar även passar fullstorlekssensorer eller är det bara Sigmas 12-24 som gör det?
sagan skrev:
Det är endast sigmas 12-24 som är fullsize.
sagan skrev:
Varför inte köpa Sigma 12-24:a då?
sagan skrev:
De bilderna jag sett från Canons EF-S 10-22/3.5-4.5 USM har sett riktigt bra ut, inte jätteskarpt i hörnen, men ändå fullt godkänt.
Japp, det ska bli intressant att se test på den och även på tamrons.hansen2 skrev:
Hoppades på Tokinas glugg då den har F/4.0 över hela zoomomfånget. Håller den i test blir det kanske den ändå.
sagan skrev:
Japp, det ska bli intressant att se test på den och även på tamrons.