Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken CANON bör jag köpa?
- Trådstartare Celina87
- Start datum
Alve Henricson
Aktiv medlem
70D utan tvekan
Iore117
Aktiv medlem
Ja, vilken Canon med sökare kan man köpa för 2000 kr? Talar vi spegelreflex torde det bli nån begagnad, men ska man inkludera objektiv är det inte många hus+objektiv som går att hitta för 2000 kr. Sannolikt inget som ens är i närheten av bildkvaliteten man får med en M.
Annars får man väl gå tillbaka till 450D, 40D eller nått ungefär motsvarande på begagnadmarknaden.
Annars får man väl gå tillbaka till 450D, 40D eller nått ungefär motsvarande på begagnadmarknaden.
Erik Schalin
Aktiv medlem
Vad är det du vill ha ut av den nya kamerans sökare?
Vad vill du mer än din M?
Vad vill du mer än din M?
Strömqvist
Aktiv medlem
Jag behöver inte köpa annat än ett kamerahus eftersom jag har objektiv sen innan.
Runt samma prisklass= 2-3000:-
M objektiv passar inte på canon dslr, men du kanske har ef/ef-s objektiv också?
Stuffert
Aktiv medlem
Jag behöver inte köpa annat än ett kamerahus eftersom jag har objektiv sen innan.
Runt samma prisklass= 2-3000:-
Har du objektiv som passar till en DSLR eller menar du dina objektiv till din EOS-M? För de till EOS-M passar inte.
Edit: Liite för sen på bollen
bjoli
Aktiv medlem
Jag köpte en 1100D med kitzoom för 1990:- till min far när en ny Elgiganten-butik öppnade. Kanske går det att hitta liknande erbjudande igen.
Edit: Som föregående skribent skrev så finns Fotokungen http://www.fotokungen.com/utforsaljning--demoartiklar-c-304-1.aspx
Där finns både 1100D och 600D för de pengarna.
Edit: Som föregående skribent skrev så finns Fotokungen http://www.fotokungen.com/utforsaljning--demoartiklar-c-304-1.aspx
Där finns både 1100D och 600D för de pengarna.
Erik Schalin
Aktiv medlem
Man kan föreslå kameror från 500kr till en kvarts miljon.
Men inget förslag är vettigt förrän man vet vad man vill ha den nya kameran till.
Men inget förslag är vettigt förrän man vet vad man vill ha den nya kameran till.