Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken bilmodell?

Produkter
(logga in för att koppla)
FILM) (Anddje skrev:
Ny bild kommer strax, måste bara leta fram en, börjar få slut på bilder på icke-modifierade bilar som inte är alldeles för enkla :p

-Har du egen biltvätt? Eller var hittar du alla bilder på "rena bilar? -Ute på parkeringen här borta står bara smutsgrå i olika nyanser.
 
För att hålla fart i tråden bidrar jag med den här fulingen (trots att jag inte svarade på den förra).
 

Bilagor

  • fulbil_detalj_1.jpg
    fulbil_detalj_1.jpg
    57.1 KB · Visningar: 387
AFE skrev:
fulaste MPV
Jag visste inte ens vad MPV var, men en snabb googling på kombinationen gav till och med svaret på bildgåtan, så ful anses den tydligen vara. Hinner dock inte lägga in någon bild, så någon annan får ledtråden ;-)
 
Gissade på en gammal SAAB 99 Combicoupe´ ombyggd till campingbil eller groggveranda. Men det skrev jag inte av förklarliga skäl
 
LittleCapa skrev:
Gissade på en gammal SAAB 99 Combicoupe´ ombyggd till campingbil eller groggveranda. Men det skrev jag inte av förklarliga skäl

Bakdelen på Rodius ser ju ut som om någon tagit (världens största) kombikupé och kommit på att det vore smartare med en riktig kombibakdel ...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.