Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken bilmodell?
- Trådstartare afe
- Start datum
LittleCapa
Aktiv medlem
FILM) (Anddje skrev:
Ny bild kommer strax, måste bara leta fram en, börjar få slut på bilder på icke-modifierade bilar som inte är alldeles för enkla
-Har du egen biltvätt? Eller var hittar du alla bilder på "rena bilar? -Ute på parkeringen här borta står bara smutsgrå i olika nyanser.
Harry Friberg
Aktiv medlem
Aston Martin
Anddje
Aktiv medlem
Har alltid med mig svamp och hink när jag går ut.LittleCapa skrev:
-Har du egen biltvätt? Eller var hittar du alla bilder på "rena bilar? -Ute på parkeringen här borta står bara smutsgrå i olika nyanser.
afe
Aktiv medlem
SteffeT skrev:
Kan man få en liten ledtråd kanske?
Det är en av de fulaste MPV som nånsin tillverkats
afe
Aktiv medlem
Misster skrev:
AMC Pacer...?
Fel världsdel
Jag visste inte ens vad MPV var, men en snabb googling på kombinationen gav till och med svaret på bildgåtan, så ful anses den tydligen vara. Hinner dock inte lägga in någon bild, så någon annan får ledtråden ;-)AFE skrev:
fulaste MPV
afe
Aktiv medlem
SteffeT skrev:
Aha, SsangYong Rodius.
/Stefan T
Ja, visst är det en sån. Gräsligt ful sak ...
Bilagor
LittleCapa
Aktiv medlem
Gissade på en gammal SAAB 99 Combicoupe´ ombyggd till campingbil eller groggveranda. Men det skrev jag inte av förklarliga skäl
afe
Aktiv medlem
LittleCapa skrev:
Gissade på en gammal SAAB 99 Combicoupe´ ombyggd till campingbil eller groggveranda. Men det skrev jag inte av förklarliga skäl
Bakdelen på Rodius ser ju ut som om någon tagit (världens största) kombikupé och kommit på att det vore smartare med en riktig kombibakdel ...