Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken bild önskar du att du tagit?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag önskar att jag hade tagit denna i år för då hade inte skiten 911 hänt!

Om jag slutar vara pretto och väljer en, vilket är egentligen är omöjligt, blir det denna. Bortse gärna från min kassa kommentar;)

Det var väl ingen kass kommentar joker? Förmodligen är vi många som önskar det..

Den senaste jag är riktigt jättesotis på är den här som kom upp i förrgår kväll. Men det finns många fler också.
/Lotta

Senast ändrad:
alltså..om man önskar att man tagit någon annans bild, är det ju som att säga att man vill vara den personen, det är ju den fotografens val och erfarenhet som lett fram till att bilden blev tagen.

de handlar ju inte bara om bilden i sig..utan om vad som ledde fram till att bilden blev tagen.

Kim7i skrev:
alltså..om man önskar att man tagit någon annans bild, är det ju som att säga att man vill vara den personen, det är ju den fotografens val och erfarenhet som lett fram till att bilden blev tagen.

de handlar ju inte bara om bilden i sig..utan om vad som ledde fram till att bilden blev tagen.

Eller så kan man ta hela diskussionen på kul, som ett sätt att lyfta fram bra bilder man sett på fotosidan. Det är ju frivilligt att tolka som man vill.

//Bengt

lotelo skrev:
Det var väl ingen kass kommentar joker? Förmodligen är vi många som önskar det..

Den senaste jag är riktigt jättesotis på är den här som kom upp i förrgår kväll. Men det finns många fler också.
/Lotta

Tänkte mer på kommentaren under bilden jag länkade till....

wennerstrom skrev:
Fast det var det ju inte. Ditt inlägg ifrågasätter ju tydligt tråden. Varför byter du åsikt plötsligt?

har inte bytt åsikt, jag gav min syn på saken, och höll med om att man kan ta hela diskussionen på kul!

och jag höll oxå med om att det är frivilligt att tolka som man vill!

Maria Ahlbergs bild hör fortfarande till de bästa på Fotosidan. Vet inte att jag önskar att jag själv tagit den, men...

Omtag

Det framgår att de allra flesta förstått mitt syfte med denna tråd... att i positiv anda plocka fram guldkorn på fotosidan.

Men för säkerhets skull formulerar jag om mitt inledande inlägg på tråden.

Kan du länka till en bild på fotosidan som är inom "din" fotokategori, och som du är lite extra förtjust i?

Låt oss nu återgå till detta :)

God Jul Kim!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar