ANNONS
Annons

Vilka bilder är populärast?

Produkter
(logga in för att koppla)
Låt mig uttrycka det så här då:
De extremt höga tittarsiffrorna för nakenbilder är knappast kopplat till stort intresse för fotografi och bild. Det är primärt andra drivkrafter som får människor att titta på nakenbilder.
Detsamma kan sägas om sportbilder tror jag. Kanske även natur- och gatubilder.

Det är nog en liten nördig skara som tittar på bilder för att bedöma komposition, perspektiv, exponering och sådana foto-relaterade egenskaper. Motivet i sig har nog flest åskådare

Detsamma kan sägas om sportbilder tror jag. Kanske även natur- och gatubilder.

Det är nog en liten nördig skara som tittar på bilder för att bedöma komposition, perspektiv, exponering och sådana foto-relaterade egenskaper. Motivet i sig har nog flest åskådare

I generella ordalag, absolut!
Jag syftade mer på bilder som är uppladdade på FS. Där är ju fotonördigheten relativt stor bland dem som tittar på uppladdade bilder.

I generella ordalag, absolut!
Jag syftade mer på bilder som är uppladdade på FS. Där är ju fotonördigheten relativt stor bland dem som tittar på uppladdade bilder.
Ja det hade ju varit intressant att veta hur statistiken som redovisades ovan ser ut för bara gruppen medlemmar.
Och om man då bortser från motivet så finns det såklart mycket foto-nörderi att fundera på även i en nakenbild.
Jag kollade lite bland sökresultaten och konstaterade att typen av kommentarer är ungefär desamma oavsett motiv. Snyggt ljus! Stökig bakgrund! Etc. Någon enstaka kommentar om att modellen var snygg såg jag dock. Men å andra sidan så får nog även bilder på bilar motsvarande komplimanger om bilen är snygg.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar