ANNONS
Annons

Ven kan göra en snygg presentationsbild av detta ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tja, jag tänker inte fixa bilden men säga en sak. Är det någon som sagt att du har ett bra utseende men inte vårdar det?

Se på några bilder där man har gjort så håret ser väl friserat ut och ansikter behandlat och tänk att det inte är många steg mot det hållet i verkligheten.

För skall du presentera dig skall du inte bara ha en snugg bild uten det gäller ju även att se lika snygg ut själv. Jag föreslår därför detta.

1 Tag fram kamerna.
2 Montera det på ett stativ.
3 Fixa en grå bakgrund.
4 gå till en bra frisör, atg close shave.
5 Gå och få en ansikts behandling.
6 Skaffa en fin skorta och en diskret slipps.
7 ordna ljuset
8 Tag en bild
9 Sänd upp den hit.

10 Säg att vi inte längre behöver fixa bilden för att du troligen är snyggare i verkligheten :)

Vad yrar du om Jim? Varför skulle Kristian behöva vårda sitt utseende?
Förklara dig tack!

Som jag uppfattade det som ville Kristian ha en kreativ omvandling för att ha en bild att slänga upp på FS, Msn odyl.
Dessutom är det bara en bild där frisyren är ändrad, Tangobilden.

Fast jag måste erkänna att jag har fixat till mig lite på min profilbild. Det jobbigaste var att försöka se ut som om jag vägde 2 kilo. :)

Lekt lite med färgerna bara. Slingor i håret blev det på kuppen.

Bilagor

• namnlös.jpg
    namnlös.jpg
    44.3 KB · Visningar: 625
mohei skrev:
Vad yrar du om Jim? Varför skulle Kristian behöva vårda sitt utseende?
Förklara dig tack!

Som jag uppfattade det som ville Kristian ha en kreativ omvandling för att ha en bild att slänga upp på FS, Msn odyl.
Dessutom är det bara en bild där frisyren är ändrad, Tangobilden.

Fast jag måste erkänna att jag har fixat till mig lite på min profilbild. Det jobbigaste var att försöka se ut som om jag vägde 2 kilo. :)
Varför man skall vårda sitt utseende? Några gör det för att se bättre ut andra för att göra ett bättre intryck och några enbart för att göra sig lite sexigare.

Att vårda betyder inte att man är ful och att vårda betyder inte att gå ner i vikt. Nä, nä. Att vårda betyder att man tänker lite på hur man ser ut och att vet man att man ser bra ut. För om du betraktar Kristian så är han knappast ful, men han skulle passa i en mendre vild frisyr och hans hud behöver lite extra omvård.

Så vad tycker jag då? Det är knappast Kristian som behövs förändras allt för mycket utan bilden i sig och Anna Carlsson har gjort ett utmärkt jobb på sin första bild.

Det jag försöker säga är att om man lägger upp en bild på sig själv i forumet och vill ha kreativa ändringar så ska man väl inte bli påhoppad för sitt utseende och få höra att man inte duger som man är.

Va goa Ni är :)

Monica, det är ingen fara, jag blir lite rörd när någon försvarar mej, tack ! :)

Jag tar åt mej att jag kanske behöver vårda mitt utseende en aning men jag är nog snyggare i verkligheten ;)

Ansiktsbehandling kanske skulle vara något !!!

Men ibland tar åldern ut sin rätt och den här bilden är tagen på Nyårsafton av min fru som tar ungefär 10 bilder om året ;)

Återigen tack för alla bildförslag och förslag
på hud och hårvård... I

bland får man kompromissa med de hårstrån man har så att de matchar personligheten Jim :)

Ha en skön helg (rusar till spegeln och funderar på om aceton funkar som ansiktsrengöring...hmm;)

Sideburns, mellanöl, brylkräm & folkparken...

Skål & lycka till på dansgolvet :D

Bilagor

• 650_5062 kopiera kopiera.jpg
    650_5062 kopiera kopiera.jpg
    47.8 KB · Visningar: 625
mohei skrev:
Det jag försöker säga är att om man lägger upp en bild på sig själv i forumet och vill ha kreativa ändringar så ska man väl inte bli påhoppad för sitt utseende och få höra att man inte duger som man är.
Vem fasiken är det som har sagt att han inte duger? Det jag har sagt är att han snygg men lite ovårdad och att han kanske skall vårda sig själv lite extra. Att säga att någon kanske skall vårda sig extra är inte det samma som att säga att någon är ful utan bara att säga "Du kan bli ännu fräshare men kanske inte snyggare än vad du nu är".

Tror du inte att sexiga män vårdar sig? Tror du denna biten inte vårdar sitt utseende? [ MAN ]

Eller måste man se ut så HÄR för att vårda sitt utseende?

Är tacksam om vi nu håller oss till ämnet och att vi diskuterar ev. utseende under fritt forum, för annars blir hela denna tråd flyttad ut till cyberspace !

/Kristian (aceton funkade inte som ansiktsrengöring efter rakning, jag lovar ;)

Kul bild att leka med. Ut i naturen med honom. En rejäl kagge också för pondus.

Bilagor

• fmh.jpg
    fmh.jpg
    36.7 KB · Visningar: 501
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar