Annons

Vem postar flest inlägg på FS?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är intressant att kolla på antal startade trådar också.

Jag har startat 47 trådar, men givit 8646 svar. Jag tolkar det som att jag är en ytterst hjälpsam man... :)

Hur ser topplistan för trådstarter ut?

Damocles skrev:
Fast artiklar och dylikt premieras ju. Inlägg måste ju vara vettiga. Premierar enbart mängden så kommer du få en enorm mängd tomma inlägg som inte säger så mycket. Vanligt fenomen när rank finnes på stora forum. Post whoring, etc...

Exakt!

Damocles skrev:
Fast artiklar och dylikt premieras ju. Inlägg måste ju vara vettiga. Premierar enbart mängden så kommer du få en enorm mängd tomma inlägg som inte säger så mycket. Vanligt fenomen när rank finnes på stora forum. Post whoring, etc...

Japp, just det.

Damocles skrev:
Det har du rätt i.

Damocles skrev:
Jag kunde inte sagt det bättre själv.

froderberg skrev:
Det är intressant att kolla på antal startade trådar också.

Jag har startat 47 trådar, men givit 8646 svar. Jag tolkar det som att jag är en ytterst hjälpsam man... :)

Hur ser topplistan för trådstarter ut?

Den vägen vill jag inte gå... ;)

Haha, jag kunde minska drastiskt genom att räkna bort alla starter i wfs så du leder vääääldigt stort Kalle och jag närmade mig Magnus siffror en aning iaf:)

Och iom detta inlägget sjönk siffran pytteaningen till:)

Antal kommentarer

Skulle vilja Premiera antal bildkommentarer:

Eva Blixman ~ 484 *30= 14500 kommentarer

Fler som Eva och det skulle inte finnas några okommenterade bilder!

Mvh
Martin

Kollade statistiken precis och det var 728163 foruminlägg på 70543 medlemmar =10,32 inlägg/medlem så jag kommer nog ganska högt upp i listan fast detta bara är inlägg nr 302 från mig.

- skrivit 6969 inlägg

Jag då!

Bra att jag inte næms av ngn annan.. måste ju betyda att jag inte belastar forumet før hårt:)!

Många inlægg om prylar blir det men också annat. Dær mina længst skrivna inlægg ligger ær temat ett annat.

MVH Niclas,

Ps, detta inlægget kanske ær minst minst viktiga av de "6969", hihi!

Damocles skrev:
Kolla också in Magnus Fröderberg och Jeppe Ekvall så får du upp statsen en del. Jag har taggat ner nu för tiden. Insåg vid en tidpunkt att när jag ensam stod för över 1% av hela forumets inlägg att det var dags att tagga ner rejält.

Kim Wallung...15103
Jim Heikkinen...12655
Janne Arleklint/BF...11397
Jesper Ekvall...10098
Magnus Fröderberg...8635
Peter Werner...5591
Ulltand...2596
Kalle Bexelius...2014

Fast den stora frågan är inte mängden innehåll utom om de dessutom innehåller något vettigt.
He he, jag slår dig faktiskt lite Peter, 5623 inlägg.

Sen hur många av dem som är vettiga var en annan sak:)

//Larsa

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto