Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vem postar flest inlägg på FS?
- Trådstartare ulltand
- Start datum
Kalle_B
Aktiv medlem
Damocles skrev:
Fast artiklar och dylikt premieras ju. Inlägg måste ju vara vettiga. Premierar enbart mängden så kommer du få en enorm mängd tomma inlägg som inte säger så mycket. Vanligt fenomen när rank finnes på stora forum. Post whoring, etc...
Ok ska sanningen fram så är Fotosidan det enda forumet jag har varit på och Fotosidan står väl för 70% av mitt internet användande så kanske därför jag har så mycket tid för just fotosidan...
Men rankingen visste jag inte fanns, var mer som en humor grej
ulltand
Aktiv medlem
Damocles skrev:
...Fast artiklar och dylikt premieras ju...
Men så är det ju inte här, eller?
Graal
Avslutat medlemskap
3929 inlägg (med detta) på 3½ år blir 3929/1278 dagar och då blir det ca 3 inlägg per dag i snitt.
Men vem har skrivit mest vettiga inlägg per tidsenhet? Har funderingar på att gå igenom alla mina inlägg och plocka ute det som jag tycker är bra och lägga upp i en liten bok innan de försvinner i cyberrymden.........
Men vem har skrivit mest vettiga inlägg per tidsenhet? Har funderingar på att gå igenom alla mina inlägg och plocka ute det som jag tycker är bra och lägga upp i en liten bok innan de försvinner i cyberrymden.........
Jeppe
Aktiv medlem
jkene skrev:
Ahhh, nu är det sommar. Ilskna sädesärlor är huvudnyheten i tidningen, termometern passerar 30 grader plus, hunden flämtar och i forumen diskuterar man forummetadata. Jag korkar upp en öl och lutar mig tillbaka, betraktar skådespelet och njuter av sommarsvensken.
Ja, fast snart så sjunker ju min statistik..Efter en vecka på Irland...så kommer man väl hem till följande:
Du har 2387 olästa inlägg, visar sidan 1 av 95.
Kalle_B
Aktiv medlem
jkene skrev:
Det känns ärligt talat inte som att mängden inlägg i forum borde premieras på en fotosida. Även om det finns en del guldkorn är det också väldigt mycket nonsens.
Jao.. du har rätt... och ärlit talat så kan jag betala för mitt medlemskap.. dock har jag itne gjort det av flera anledngar... Dels är bildvisning det minst intressanta för mig, dels kan jag läsa/skriva i forumet gratis och jag kan ge kommentarer och titta på andras bilder gratis.
Kalle_B
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Ja, fast snart så sjunker ju min statistik..Efter en vecka på Irland...så kommer man väl hem till följande:
Du har 2387 olästa inlägg, visar sidan 1 av 95.
haha..risken finns... Du kanske ska ta bort alla dina bevakningar så slipepr din mail tugga fram dessa tuesntals trådar när du komemr hem..
Jeppe
Aktiv medlem
jkene skrev:
Räknas det som ett inlägg för forumvärden när forumvärden raderar ett inlägg? Då får man reducera Jims siffra med 50%.
Hur skall vi räkna alla dessa som vi är tvugna att gå in och ändra i då? De måste ju hamna på vårt pluskonto
jkene
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Hur skall vi räkna alla dessa som vi är tvugna att gå in och ändra i då? De måste ju hamna på vårt pluskonto![]()
Vad menar du? Det där har jag aldrig skrivit.
Jeppe
Aktiv medlem
jkene skrev:
Vad menar du? Det där har jag aldrig skrivit.
Nej..inte nu längre...moahahaha!
(Ps. nu har jag ökat mitt totala antal inlägg med 4 st. Alla fyra lägger vi under rubriken: Inlägg som inte tillförde FS något
jkene
Aktiv medlem
Lasse H skrev:
Kim Wallung...15103
Jim Heikkinen...12655
Janne Arleklint/BF...11397
Jesper Ekvall...10098
Magnus Fröderberg...8635
Peter Werner...5591
Lasse Honkanen...3259
Ulltand...2596
Kalle Bexelius...2014
Men så var jag mycket aktivare förut....
Mer ointressant statistik: Om man söker efter antal trådar som innehåller namnet på top-fyra i denna lista får man istället följande resultat:
Heikkinen: 1034 trådar
Arleklint: 915 trådar
Ekvall: 873 trådar
Wallung: 780 trådar
Konklusion?
Jeppe
Aktiv medlem
jkene skrev:
Mer ointressant statistik: Om man söker efter antal trådar som innehåller namnet på top-fyra i denna lista får man istället följande resultat:
Heikkinen: 1034 trådar
Arleklint: 915 trådar
Ekvall: 873 trådar
Wallung: 780 trådar
Konklusion?
1: Att Jim är den mest kunniga då han ger svar i fler diskussioner
2: Att Jim har en förmåga att blanda sig i diverse diskussioner (mycket brus)
3. Att jag är ganska opedagogisk, då jag lägger fler inlägg/tråd än Jim och Janne.
4. Att jag koncentrerar min kunskap till det jag faktiskt kan, tvärtemot Jim och Janne som gärna svarar hellre, istället för korrekt ;p
5. Att Jim och Janne är lite bredare i sin kunskap
6. Att Jim och Janne försöker vara bredare i sin kunskap.
7. Att de har mer tid över att sitta och svara i olika trådar
8. Att jag gärna diskuterar...och länge
/Jeppe - som skall leta lite fler obesvarade trådar nu.
jkene
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
1: Att Jim är den mest kunniga då han ger svar i fler diskussioner
2: Att Jim har en förmåga att blanda sig i diverse diskussioner (mycket brus)
3. Att jag är ganska opedagogisk, då jag lägger fler inlägg/tråd än Jim och Janne.
4. Att jag koncentrerar min kunskap till det jag faktiskt kan, tvärtemot Jim och Janne som gärna svarar hellre, istället för korrekt ;p
5. Att Jim och Janne är lite bredare i sin kunskap
6. Att Jim och Janne försöker vara bredare i sin kunskap.
7. Att de har mer tid över att sitta och svara i olika trådar
8. Att jag gärna diskuterar...och länge
/Jeppe - som skall leta lite fler obesvarade trådar nu.
Jag tror sökningen visar trådar där namnen nämns i tråden. Måste betyda att du är relativt opopulär medans Jim är allas favorit.
Jeppe
Aktiv medlem
Men allt har sin förklaring till mina många inlägg ;p
Jeppe
Aktiv medlem
jkene skrev:
Jag tror sökningen visar trådar där namnen nämns i tråden. Måste betyda att du är relativt opopulär medans Jim är allas favorit.
Buähhh!.. Nu tänker jag inte svara på fler frågor. Jag tror jag sätter mig på altanen och korkar upp en flaska istället för att sitta här, där man ändå blir dissad