Annons

Vem postar flest inlägg på FS?

Produkter
(logga in för att koppla)

ulltand

Aktiv medlem
Vem postar flest inlägg?
Jag vill gärna se det i statistiken!
Har iofs mina aningar om top-ten... men.

Nyttan med sånt? Antagligen inte ett dugg.

hehe kan vara ett öppet race.. men ajg tror du Ulf ligger på plats top 50 ialla fall... men egentligen är det ju bara samma personer som skriver i alla trådarna..

Janne Arleklint/BF...11397
Kalle Bexelius...???
Ulltand...2596

Vi får väl fylla i vartefter?!

Shit Janne. Har du inget liv *s*

jao.. men det beror på hur man räknar...

Det enda sättet att räkna är egentligen hur många inlägg delat på hur långt medlemskap man haft... vi kan ju själva räkna snitt...

Eftersom jag inte orkar räkna exakta dagar så faller iof min räkning... men jag har varit medlemm ca: 320 dagar.

det blir ~ 6 inlägg/dag! oh jävlar...fotograferingen tar på tooook för mycket av min tid!

Jodå, men jag såg just att Kim Wallung ligger över 15000 fast han inte vart aktiv på ett tag.

Man skall tänka på att jag hållt på sedan maj 2002, så om det skall räknas skall vi kanske räkna inlägg per år/månad.

Ulf, räknar vi efter min metod så ligger du ljusår efter mig.. :) haha

6/dag ligger jag på... om nu detta är något att skryta över...

Kolla också in Magnus Fröderberg och Jeppe Ekvall så får du upp statsen en del. Jag har taggat ner nu för tiden. Insåg vid en tidpunkt att när jag ensam stod för över 1% av hela forumets inlägg att det var dags att tagga ner rejält.

Kim Wallung...15103
Jim Heikkinen...12655
Janne Arleklint/BF...11397
Jesper Ekvall...10098
Magnus Fröderberg...8635
Peter Werner...5591
Ulltand...2596
Kalle Bexelius...2014

Fast den stora frågan är inte mängden innehåll utom om de dessutom innehåller något vettigt.

Senast ändrad:
Ahhh, nu är det sommar. Ilskna sädesärlor är huvudnyheten i tidningen, termometern passerar 30 grader plus, hunden flämtar och i forumen diskuterar man forummetadata. Jag korkar upp en öl och lutar mig tillbaka, betraktar skådespelet och njuter av sommarsvensken.

egentligen borde man premieras..

mer än:
1000 inlägg =brons medlemskap gratis
2000=silver
4000=guld
10 000= gratis medlemskap på dejtingsida

Kalle_B skrev:
egentligen borde man premieras..

mer än:
1000 inlägg =brons medlemskap gratis
2000=silver
4000=guld
10 000= gratis medlemskap på dejtingsida
Fast artiklar och dylikt premieras ju. Inlägg måste ju vara vettiga. Premierar enbart mängden så kommer du få en enorm mängd tomma inlägg som inte säger så mycket. Vanligt fenomen när rank finnes på stora forum. Post whoring, etc...

Och Janne fuskar!!! Han gör inlägg som han sedan raderar för att dra upp sin räknare!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto