Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vem postar flest inlägg på FS?
- Trådstartare ulltand
- Start datum
Kalle_B
Aktiv medlem
jao.. men det beror på hur man räknar...
Det enda sättet att räkna är egentligen hur många inlägg delat på hur långt medlemskap man haft... vi kan ju själva räkna snitt...
Eftersom jag inte orkar räkna exakta dagar så faller iof min räkning... men jag har varit medlemm ca: 320 dagar.
det blir ~ 6 inlägg/dag! oh jävlar...fotograferingen tar på tooook för mycket av min tid!
Det enda sättet att räkna är egentligen hur många inlägg delat på hur långt medlemskap man haft... vi kan ju själva räkna snitt...
Eftersom jag inte orkar räkna exakta dagar så faller iof min räkning... men jag har varit medlemm ca: 320 dagar.
det blir ~ 6 inlägg/dag! oh jävlar...fotograferingen tar på tooook för mycket av min tid!
ulltand
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
...jao.. men det beror på hur man räknar...
Jo, och därför kallar vi på de anställda och tigger om statistik per månad, dag och år och vad som.
Det här är ju faktiskt viktigt!
Damocles
Aktiv medlem
Kolla också in Magnus Fröderberg och Jeppe Ekvall så får du upp statsen en del. Jag har taggat ner nu för tiden. Insåg vid en tidpunkt att när jag ensam stod för över 1% av hela forumets inlägg att det var dags att tagga ner rejält.
Kim Wallung...15103
Jim Heikkinen...12655
Janne Arleklint/BF...11397
Jesper Ekvall...10098
Magnus Fröderberg...8635
Peter Werner...5591
Ulltand...2596
Kalle Bexelius...2014
Fast den stora frågan är inte mängden innehåll utom om de dessutom innehåller något vettigt.
Kim Wallung...15103
Jim Heikkinen...12655
Janne Arleklint/BF...11397
Jesper Ekvall...10098
Magnus Fröderberg...8635
Peter Werner...5591
Ulltand...2596
Kalle Bexelius...2014
Fast den stora frågan är inte mängden innehåll utom om de dessutom innehåller något vettigt.
Senast ändrad:
ulltand
Aktiv medlem
Damocles skrev:
...Kalle Bexelius...2014
Ulltand...2596..
Hur tusan gör du?
Den där nykomlingen Bexelius ligger ju ljusår efter mig (nästan iaf)
jkene
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Jim Heikkinen 12655
Räknas det som ett inlägg för forumvärden när forumvärden raderar ett inlägg? Då får man reducera Jims siffra med 50%.
ulltand
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
...Jim Heikkinen 12655...
Då kan ju han få vara med och bestämme _lite_.
Damocles
Aktiv medlem
Fast artiklar och dylikt premieras ju. Inlägg måste ju vara vettiga. Premierar enbart mängden så kommer du få en enorm mängd tomma inlägg som inte säger så mycket. Vanligt fenomen när rank finnes på stora forum. Post whoring, etc...Kalle_B skrev:
egentligen borde man premieras..
mer än:
1000 inlägg =brons medlemskap gratis
2000=silver
4000=guld
10 000= gratis medlemskap på dejtingsida
Arleklint
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
egentligen borde man premieras..
mer än:
1000 inlägg =brons medlemskap gratis