Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Veckans foto.
- Trådstartare Birdie
- Start datum
Festfotografen
Aktiv medlem
Måste det vara fotografer som utser veckans bild ?
jag tycker att man borde kunna hitta personer som är kompetenta trots att dom inte normalt hanterar en kamera.
jag tycker att man borde kunna hitta personer som är kompetenta trots att dom inte normalt hanterar en kamera.
Tobias Söderlund
Medlem
Tycker detta skulle vara en mycket bra idé. Har tängt ta upp detta själv.
Nej. Nej. Och NEJ igen.Birdie skrev:
Önskar att fotosidan varje vecka utser VECKANS BILD.
Tävlingar kan Kanal 5 hålla på med.
Tycker det blir som en tävling om en jury ska välja bland alla bilder och välja en som ska vara veckans bild.Jeppe skrev:
Vem sa nåt om tävling???
allimac
Aktiv medlem
Håller med Calle, det kommer ju bli som en tävling. Speciellt om det finns en jury som ska utse EN bild..
Om det nu tvunget behövs, så tycker jag att alla ska kunna klicka i vilken bild man själv tycker skulle bli veckans bild. Eller nått liknande..
MEN bara om det TVUNGET behövs!!
Om det nu tvunget behövs, så tycker jag att alla ska kunna klicka i vilken bild man själv tycker skulle bli veckans bild. Eller nått liknande..
MEN bara om det TVUNGET behövs!!
Jeppe
Aktiv medlem
Topplistan då??
Den är ju jurybedömd (av alla medlemmar...)
Titta på www.photo.net där funkar det ju bra.
Det är ju enkelt fixat... flest betyg/kommentarer Mån-Sön ger plats som veckans bild nästkommande vecka...
Ingen tävling...bara skoj.
Den är ju jurybedömd (av alla medlemmar...)
Titta på www.photo.net där funkar det ju bra.
Det är ju enkelt fixat... flest betyg/kommentarer Mån-Sön ger plats som veckans bild nästkommande vecka...
Ingen tävling...bara skoj.
Vem har sagt att jag tycker topplistan ska vara kvar?Jeppe skrev:
Topplistan då??Den är ju jurybedömd (av alla medlemmar...)
Det blir som en tävling, och det är inte skoj.Jeppe skrev:
Ingen tävling...bara skoj
Sura Calle, som är lite bakis;-)
Inget vidare kriterium tycker jag. Det betyder ju att bara kontroversiella bilder som berör och upprör blir veckans bild. Och det är väl inte den enda kvalitetsaspekten på en bild´?Jeppe skrev:
Jeppe
Aktiv medlem
Det har du rätt i Jim.
Calle: vem bryr sig om vad du tycker??? ;-p
Jag vet inte hur photo.net har fixat det, men jag gillar iden och NEJ det är fortfarande ingen tävling utan bara en bild som visas. Titta på veckans bild på photo.net. Jag tror inte att den hade fått samma mottagande på fotosidan...men det kanske bara är jag som är trångsynt...
Jag vet inte hur photo.net har fixat det, men jag gillar iden och NEJ det är fortfarande ingen tävling utan bara en bild som visas. Titta på veckans bild på photo.net. Jag tror inte att den hade fått samma mottagande på fotosidan...men det kanske bara är jag som är trångsynt...
Dumma dig; tänk på att man är emotionellt känslig vid baksmälla. Jag kan brista ut i gråt när som helst.Jeppe skrev:
Och nej, jag bryr mig inte om hur Photo.net har löst det hela. Jag vill fortfarande inte ha "Veckans Bild" här på Fotosidan.
Sådärja, nu sa jag vad jag tyckte ändå, och du läste det Jeppe;-)
Senast ändrad:
allimac
Aktiv medlem
Varför skulle det bli en tam brud i string? Bara för att alla skulle få rösta?
Kanske får dom bilderna mycket kommentarer, men det behöver ju inte betyda att dom blir veckans bild för det.
Om man har en liten ruta att klicka i om man tycker att just den bilden är värd att bli veckans bild, så blir det iaf. inte dom bilderna som får flest kommentarer...
Och om det nu skulle bli en naken tjej i string som blir veckans bild (med det systemet, eller liknande), så tycker ju dom som valt den bilden att det är rätt.
Det finns ju många här som inte gillar macro, eller kattbilder. Tänk om juryn inte gillar det, då får inte dom ngn chans, eller?
Med en jury så tycker att det blir mer en tävling, och det känns inte riktigt rätt, iaf inte här på fotosidan.
Det finns så många olika smaker och tycke om fotografier, så jag tycker inte att några få kan sitta och bestämma det.
Om det nu inte ska bli en tävling av det hela, såklart.
I en tävling brukar man sätta folk i en jury, som får bedömma och utse vinnare..
Ha en skön dag!!
//Camilla
Kanske får dom bilderna mycket kommentarer, men det behöver ju inte betyda att dom blir veckans bild för det.
Om man har en liten ruta att klicka i om man tycker att just den bilden är värd att bli veckans bild, så blir det iaf. inte dom bilderna som får flest kommentarer...
Och om det nu skulle bli en naken tjej i string som blir veckans bild (med det systemet, eller liknande), så tycker ju dom som valt den bilden att det är rätt.
Det finns ju många här som inte gillar macro, eller kattbilder. Tänk om juryn inte gillar det, då får inte dom ngn chans, eller?
Med en jury så tycker att det blir mer en tävling, och det känns inte riktigt rätt, iaf inte här på fotosidan.
Det finns så många olika smaker och tycke om fotografier, så jag tycker inte att några få kan sitta och bestämma det.
Om det nu inte ska bli en tävling av det hela, såklart.
I en tävling brukar man sätta folk i en jury, som får bedömma och utse vinnare..
Ha en skön dag!!
//Camilla
prinsen
Aktiv medlem
Tycker att Fotosidan måste utvecklas lite.
Varför är tävlingar så negativt då?
Jag tycker att det bara skapar inträsse för att utveckla sig mer?? eller??
mitt exempel med en brud i string,
Men det måste väl vara så att den som får flest klick åsse blir mest kollad på ?? Eller??
Jag tycker att det bara skapar inträsse för att utveckla sig mer?? eller??
mitt exempel med en brud i string,
Men det måste väl vara så att den som får flest klick åsse blir mest kollad på ?? Eller??
Det är väl tävlingar här lite då och då. Varför ska det vara det bland alla inskickade bilder? Det är väl bättre att admin utlyser tävlingar på olika teman som de har gjort förut?Adamlid skrev:
Jag vill inte tävla och larva med mina bilder.
BASTA.