frazer
Aktiv medlem
Jag skulle vilja passa på att varna er som går i tankarna att köpa minne till er digitalkamera. Jag beställde ett minne och en minnesläsare värt ungefär 900 kr hos ett till synes seriöst företag vid namn Zebramedia (www.zebramedia.biz). Detta beställde jag den 12/8, och jag har inte sett röken av något kort eller läsare. För att undvika massa onödiga kostnader kunde man betala med VISA direkt på hemsidan, vilket jag gjorde. Detta var det dummaste jag någonsin gjort, eftersom det ser ut som att jag blivit lurad på 900 kr. Jag har pratat med de, och de skyller på posten. Nu när jag pratat med posten och gett det svaret till de vägrar de svara längre.
"Vi har som målsättning att erbjuda våra kunder:
en plånboksvänlig prisnivå,
snabba leveranser
och kundorienterad service."
Detta skriver man på hemsidan, men det visade sig att endast det första var sanning.
Någon annan som har några erfarenheter av detta företaget? Lutar mot att man får gå till allmäna reklamationsnämnden med detta. Löser det sig inte på Måndag blir jag tvungen att prata med banken och ogiltigförklara VISA-köpet.
"Vi har som målsättning att erbjuda våra kunder:
en plånboksvänlig prisnivå,
snabba leveranser
och kundorienterad service."
Detta skriver man på hemsidan, men det visade sig att endast det första var sanning.
Någon annan som har några erfarenheter av detta företaget? Lutar mot att man får gå till allmäna reklamationsnämnden med detta. Löser det sig inte på Måndag blir jag tvungen att prata med banken och ogiltigförklara VISA-köpet.