Annons

Varning inför minnesköp

Produkter
(logga in för att koppla)
Jonas Jönsson skrev:
Vi beställde två 512 Ultra II i söndags, levererades i tisdags. Alldeles perfekt funkade det hela. Det har nog bara blivit nåt tillfälligt fel.

Detta är också min erfarenhet av företaget: kollosalt snabba och med bra bemötande! Synd om något gått snett för trådstartaren!

/J
 
Jag har inte läst alla inlägg men det är tämligen vanligt att försändelser försvinner i posthanteringen. Mig har det hänt ett par gånger men då brukar företaget jag beställt från skicka på nytt. Har en polare som jobbar på bokus som berättade att det är ett stort problem, men jag hoppas företaget tar sitt ansvar och skickar på nytt och sen gör upp med posten om det.
 
Bra service

Beställde 3 saker från Zebra på nätet ,nästa dag skulle jag kolla status på paketet för att se om det skickats.Ser då att Zebra ligger 1 km från mitt jobb och ringer för att om möjligt hämta istället.Då har dom redan ringt hem till mig för att kolla om jag vill hämta ,bra jobbat tycker jag.Leveransen tog alltså 1 dygn och jag slapp anlita posten ,skönt då jag inte har någon bra erfarenhet av postleveranser i mitt jobb som godsmottagare .Att jag sedan slog pannan i deras skylt så det blev ett 2 cm långt sår som fick tejpas ihopp är en annan sak.
 
Bara bra erfarenheter av Zebramedia

Hej,

Har beställt 3 ggr från Zebra - alltid fått grejjorna snabbt och utan krångel.

Är paketet/brevet borta på posten så kommer det säkert till rätta - men det tar upp till en månad :-( har bråkat med posten ett flerat gånger under 2004... har blivit rätt till slut, men tagit tid & kraft!

Lycka till!

Mvh Lazze
 
Zebra Media är helt OK.Beställde ett minneskort 4GB som visade sig inte passa till min Nikon D70 men det bytte dom ut konstnadsfritt.Helt ok affär,skyll på postverket...
 
Jag beställde min kamera därifrån samt mitt första objektiv, 70-300 APO. Fick vänta ett tag då objektivet tillfälligt var slut, fick vänta 4 dgr, men fick istället ett bra pris :)

// Jocke
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.