Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Holtin skrev:
Jaha ?
Jag misstänker att det utförliga inlägget var riktat mot mig, men då jag inte riktigt förstår vad som menas ber jag om att få det förklarat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Holtin skrev:
Jaha ?
AnnaKarin skrev:
Jag tycker nog att Expert Mariestad ska ta och prata med kunden (Mats i detta fallet) direkt. Och inte gå till personangrepp här på Fotosidan. Det ger nämligen ett rätt så dåligt intryck och skrämmer definitivt bort blivande kunder.
Sedan kanske det inte är så dumt att läsa på lite i Fotosidans regler?
marcus_kallander skrev:
Alltså, okej att dom bryter mot reglerna... Men dom svarar iaf på kritiken, dom lyssnar på kunderna och försöker ge respons tillbaka.
Dom skall ju oxå ha lov att ge sin syn på saken, även om dom missat att döpa sig till nått korrekt, men hur viktigt är det egentligen...
marcus_kallander skrev:
Alltså, okej att dom bryter mot reglerna... Men dom svarar iaf på kritiken, dom lyssnar på kunderna och försöker ge respons tillbaka.
marcus_kallander skrev:
Dom skall ju oxå ha lov att ge sin syn på saken, även om dom missat att döpa sig till nått korrekt, men hur viktigt är det egentligen...
marcus_kallander skrev:
Kunden har alltid rätt, visst men ibland är det väldigt lätt att kritisera dom som inte kan försvara sig, och det måste man väl få lov att göra som företagare oxå, eller?
marcus_kallander skrev:
Och det är Mats som valt plattform inte tvärtom...
marcus_kallander skrev:
Och så mycket personangrepp är det väl inte, dom svara på kritiken nothing more nothing less...
Det finns en annan sida också, genom att använda företagsnamnet ställer man inte bara sin personliga åsikt bakom utan ställer faktiskt butikens eventuellta goda rykta och heder på spel. Vilket kan vara skadligt både moraliskt och ekonomisk. Så på ett sätt är det "fegt", på ett annat väldigt "modigt".Sådanna kallas i min värld för fega kräk och är inte värda att tas på allvar. (Fler ex är tex maskerade demonstranter, nynasister som skriver anonyma innläg på nätet m.m. Observera att jag inte jämför Expert med nynasister utan bara tendensen.)
Det som är intressant är ju hur Mats svarade i butiken. Utan det så är inte diskussion värd speciellt mycket.Hm, om "de" hade lyssnat på kunden och gett respons i butiken och förklarat allt detta då istället så hade kanske inte denna tråd skapats? Möjligt att de gjorde det (vill jag gärna tro iaf), men uppenbarligen inte tillräckligt bra eftersom denna tråd finns.
Som det skrivits tidigare i tråden så är det enskilda butiker, men dom går in i expert för att kunna ha gemensam reklam och vissa delar av sortimentet och distribution, etc.Jag undrar dock litet hur den centrala organisationen inom Expert ser på att enskilda butiker går in i offentliga debatter om enskilda kundtvister.
Greve Nickon skrev:
Sådanna kallas i min värld för fega kräk och är inte värda att tas på allvar. (Fler ex är tex maskerade demonstranter, nynasister som skriver anonyma innläg på nätet m.m. Observera att jag inte jämför Expert med nynasister utan bara tendensen.)
Greven / Som blivit hotat av flera anonyma nasister.