GunnarW
Aktiv medlem
Jag håller med dig acke. Tycker det är oförskämt och ett nedvärderande av kunder att hålla på dessa rabattlappar mm. Men, det fungerar antagligen alternativt att marknadsföringsgurus har sålt in metoderna (och verktygen), eller båda. Annars skulle det ebba ut.
Man kan yppa sin åsikt till berörda företag som man handlar hos men i slutänden räknar man pengarna. Det är säkert en strid på kniven där ute.
Marknadsföringsmodet kan komma att ändras. Kunderna tröttas, vill ha nåt nytt och fräscht. Företagen också. Nya gurus.
Jag tar ett par djupa andetag och tittar åt ett roligare håll.
Man kan handla på beg-marknaden med dess risker, omak och möjligheter.
Ang. missad cash back. Presentkort. Samma sak. Jag ger inte bort såna. Pain in t.a. enligt mig.
Man kan yppa sin åsikt till berörda företag som man handlar hos men i slutänden räknar man pengarna. Det är säkert en strid på kniven där ute.
Marknadsföringsmodet kan komma att ändras. Kunderna tröttas, vill ha nåt nytt och fräscht. Företagen också. Nya gurus.
Jag tar ett par djupa andetag och tittar åt ett roligare håll.
Man kan handla på beg-marknaden med dess risker, omak och möjligheter.
Ang. missad cash back. Presentkort. Samma sak. Jag ger inte bort såna. Pain in t.a. enligt mig.