Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

FS Annat Varför får jag mail om händelser på Fs?

Produkter
(logga in för att koppla)

mlohke

Ny medlem
Sedan någon gång i september har det börjat komma meddelanden till min e-post från Fs angående händelser som rör mina bilder eller de fotografer jag följer. Jag har inte ändrat någon inställning och jag kan inte heller se var jag ändrar mail-inställningarna. Ordet mail förekommer under rubriken inställningar men klickar man på länken som kommer man till inställningar som rör händelser, inte mail. Jag vill i vilket fall inte ha några mail. Kan någon förklara för mig hur jag stänger av flödet, tack!
 
Det är en funktion nya medlemmar har påslaget automatiskt, nu slog vi på det för även äldre.

Det är lätt att stänga av/förändra via länken Bevaka vid din händelselista på Min sida.711FBABF-BDB8-4028-9582-ED5CAF6BD801.jpeg
 
Det är en funktion nya medlemmar har påslaget automatiskt, nu slog vi på det för även äldre.

Det är lätt att stänga av/förändra via länken Bevaka vid din händelselista på Min sida.Visa bilaga 167068
Tack, men jag frågar inte om händelselistan som jag ser när jag loggat in, jag undrar hur man stänger av mailen som skickas till min privata mailadress. Var stänger jag av dem?
 
Det är en funktion nya medlemmar har påslaget automatiskt, nu slog vi på det för även äldre.

Det är lätt att stänga av/förändra via länken Bevaka vid din händelselista på Min sida.Visa bilaga 167068
Men infon angående länken Bevaka var bra. Så ologiskt att den heter bevaka istället för e-postinställningar, det är ju dem jag letat efter överallt.
 
Jag har samma problem sedan ett par veckor, dvs: "Händelselistan är jag nöjd med, däremot inte att jag får mail. Jag hittar inte var jag stänger av mailen". Omöjligt att hitta hur man stänger av funktionen, så att man slipper få mejl varje gång nånting händer.
Varför finns det inte en funktion där man enkelt ställer in så att man slipper få mejl varje gång nånting händer, utan att det påverkar vad man får upp i händelselistan? Det vore ju basic att ändra för de som ansvarar för programmeringen av fs.
 
Senast ändrad:
Nu får jag meddelanden till min e-post från Fs angående händelser som rör mina bilder eller de fotografer jag följer. Men inte nån "röd pling" i min händelselista här på Fs. Precis tvärtom mot vad jag ville ha. Är det verkligen ingen som kan programmering ordentligt här FS? Ska det vara så svårt att få till en funktion där man stänger av meddelanden via e-post, men som inte påverkar händelselistan?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.