Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Var lagar man objektiv?
- Trådstartare StefanM
- Start datum
Johan Okker
Aktiv medlem
Kontakta Lasses kameraservice i Saltsjö-Boo.
Auktoriserad Nikonverkstad, personligt och jättetrevligt bemötande, förtroendeingivande och jag går vilken dag som helst i veckan hellre till dem än direkt till Nikon i Väsby.
Att fixa en badad glugg är säkert inte det billigaste, har den badat sött eller salt?
Auktoriserad Nikonverkstad, personligt och jättetrevligt bemötande, förtroendeingivande och jag går vilken dag som helst i veckan hellre till dem än direkt till Nikon i Väsby.
Att fixa en badad glugg är säkert inte det billigaste, har den badat sött eller salt?
cowboy
Aktiv medlem
Nikon Svenska AB?
De få gånger jag slagit sönder Nikongluggar har jag alltid reparerat hos den svenske representanten, de är trevliga och serviceminded;
Nikon Svenska AB
Anton Tamms väg 3
194 34 Upplands Väsby
tel 08-59 41 09 00, fax 08-59 07 51 40
Finns säkert bra fristående verkstäder också (men ingen jag har erfarenhet av).
Kanske bäst att begära kostnadsförslag på åtminstone det badade objektivet - det låter dyrt - hoppas badet inte var i saltvatten?!
De få gånger jag slagit sönder Nikongluggar har jag alltid reparerat hos den svenske representanten, de är trevliga och serviceminded;
Nikon Svenska AB
Anton Tamms väg 3
194 34 Upplands Väsby
tel 08-59 41 09 00, fax 08-59 07 51 40
Finns säkert bra fristående verkstäder också (men ingen jag har erfarenhet av).
Kanske bäst att begära kostnadsförslag på åtminstone det badade objektivet - det låter dyrt - hoppas badet inte var i saltvatten?!