Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Var köpa optik i London?
- Trådstartare zlice
- Start datum
tina i london
Medlem
Hej! jag ar ingen expert pa super-bargain stallen men har kopt min kamera i cameraworld butiken pa Wells Street (www.cameraworld.co.uk) och var nojd med deras råd etc.
sen tror jag ocksa att www.Jessops.co.uk matchar lagre (uk-)priser ifall du har bevis. Det finns ju butiker lite har och dar.
/christina
sen tror jag ocksa att www.Jessops.co.uk matchar lagre (uk-)priser ifall du har bevis. Det finns ju butiker lite har och dar.
/christina
Ziden
Aktiv medlem
Stellan,
Sist jag var i London - så tyckte jag inte att priserna var så fantastiska direkt.
Jessops butikskedjan har spridig sig som ett virus. Känns lite som "expert" här i sverige, en chansing om personalen kan skilja fram från baksidan på en kamera....
Tycker att zebramedia.com här i svedala står sig väl så bra!
Mvh Lazze
Sist jag var i London - så tyckte jag inte att priserna var så fantastiska direkt.
Jessops butikskedjan har spridig sig som ett virus. Känns lite som "expert" här i sverige, en chansing om personalen kan skilja fram från baksidan på en kamera....
Tycker att zebramedia.com här i svedala står sig väl så bra!
Mvh Lazze
zlice
Aktiv medlem
Tack för tipsen jag fått. Dags att kolla priser och valutakurser
Lars.. självklart ska jag kolla efter vettiga priser, gärna vettigare än här i Sverige. Det kanske slutar med att jag handlar i Tyskland till slut. Där är ju priserna något billigare än här. Jag kollar zebras priser också
.. men Tyskland är billigast än så länge.
Lars.. självklart ska jag kolla efter vettiga priser, gärna vettigare än här i Sverige. Det kanske slutar med att jag handlar i Tyskland till slut. Där är ju priserna något billigare än här. Jag kollar zebras priser också
.. men Tyskland är billigast än så länge.