ekequist
Aktiv medlem
För många var nog 10D för långsam, men steget upp till 1D var för stort och många köpte därför en 10D ändå och levde med den icke önskvärda långsamheten. Nu när 20D har kommit och levererar bl.a. den snabbhet 10D inte levererade har jag full förståelse för de som byter upp sig. Jag skulle själv göra det utan att tveka om jag vore Canonanvändare.
Ang priserna på de 10D som säljs begagnade fungerar det väl som det alltid har gjort...tillgång och efterfrågan styr priserna. Det kan väl kanske ses som en nackdel för gamla Canonägare, men en fördel för nya Canonägare som då kan köpa in sig i systemet till en förhållandevis låg kostnad.
Skönt att man är Nikonägare, där kastas det inte fram nya kameror var 6:e månad som sänker priserna på de som redan finns...
Hade bra allihopa!
Häls Martin
Ang priserna på de 10D som säljs begagnade fungerar det väl som det alltid har gjort...tillgång och efterfrågan styr priserna. Det kan väl kanske ses som en nackdel för gamla Canonägare, men en fördel för nya Canonägare som då kan köpa in sig i systemet till en förhållandevis låg kostnad.
Skönt att man är Nikonägare, där kastas det inte fram nya kameror var 6:e månad som sänker priserna på de som redan finns...
Hade bra allihopa!
Häls Martin