Annons

Var finns din fotoblogg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har en blöt dröm om en egen hemsida. Men jag vet inte hur jag skall gå till väga .. blir aldrig nöjd med någon idé eller tanke - som inte innefattar avancerad kodning olikn.

(Försöker hitta bra tråd om detta med enkla snygga hemsidor men hittar inga bra tips...)
 
Jag har en blöt dröm om en egen hemsida. Men jag vet inte hur jag skall gå till väga .. blir aldrig nöjd med någon idé eller tanke - som inte innefattar avancerad kodning olikn.

(Försöker hitta bra tråd om detta med enkla snygga hemsidor men hittar inga bra tips...)


använder själv portfoliobox som jag är mycket nöjd med då jag inte kan programmera själv
 
Tack Anders och Daniel för språkinläggen - det var "vart" som fick mej att bläddra i den här tråden, i akt och mening att påpeka att det faktiskt heter...

Man känner sig ibland lite fånig när man påpekar språkfel, men det är tamme fan viktigt. Så det så.

Andreas

Jag håller helt och hållet med. Jag läste i ett annat forum för ett antal år sedan där någon påpekade det olämpliga i att påpeka språkfel. "Det är språklig utveckling" var argumentet. Det är väl snarare språklig avveckling. Ska man ha ett språk ska man väl vårda det m m. Eller ska ett språk bestå av Öh och Äh och SMS-"språket"?
Är en skum banan samma sak som en skumbanan?????//K
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.