Johan Carlström
Aktiv medlem
Vlket är bästa tryckeriet om man vill ha bra kvalitet på printar, och vilken typ av print skall man välja?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tänker 30-50 eller möjligen 60 cm. Jag är beredd att betala om det blir bra...Vad skall du printa för bilder, hur stort, till vad och hur mkt får det kosta?
Skulle du säga att bläckstråle är bättre än c-print?Crimson. Bläckstråleutskrifter om du vill ha jämnast kvalitet, bästa och tjockaste papperet samt längst livslängd på printarna.
Crimson alla dagar i veckan! Där kan du välja prefix om du vill. Tror säkert du blir minst lika nöjd med vanliga framkallningen också. Färgåtergivning perfekt om du kalibrerar din egen skärm också då. Du kan beställa prov också innan du kör den riktiga=) Jag brukar bara välja matt fotopapper och "rör ej min bild" annars är autokorrigering förifyllt tror jag (dumt!!)Vlket är bästa tryckeriet om man vill ha bra kvalitet på printar, och vilken typ av print skall man välja?